کد خبر: 1016055
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل:
سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول سالجاری ۵۳ نفر براثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علیرضا فرخی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار کرد: آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی در استان اردبیل نشان می‌دهد که 10 نفر در تصادفات درون شهری، 35 نفر در حوادث برون شهری و 8 نفر نیز در جاده‌های روستایی جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این رقم نسبت به سه ماهه اول سال 98 کاهش 23 درصدی را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد:  اغلب فوتی‌های ما در جاده‌های برون‌شهری روی می‌دهد که این هشداری جدی برای راننندگان و سرنشینان است.

سرپرست پزشکی قانونی استان اردبیل بیان کرد: لازم است تا رانندگان و سرنشینان خودروها با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند و همچنین عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی در کاهش این آمار مشارکت داشته باشند.

فرخی ادامه داد: بیشترین تصادفات منجر به فوت در جاده‌های شمالی استان اردبیل اتفاق می‌افتد که این امر توجه ویژه و مساعدت مسئولان را در ایمن‌سازی جاده‌ها می‌طلبد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر