کد خبر: 1015682
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل:
مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: سیل‌زدگان شهر‌های استان اردبیل برای ساخت واحد مسکونی خسارت دیده خود ۵۵ میلیون تومان وام و ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اردبیل، فرهاد سبحانی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده خلخال اظهار کرد: در یک ماه گذشته سیل به برخی از واحدهای مسکونی در شهرها و روستاهای شمال و جنوب استان اردبیل خسارت زد که با برآورد این خسارت‌ها تلاش بر جبران و پرداخت تسهیلات کمکی و بلاعوض است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن برای واحدهای تخریبی که نیاز به ساخت مجدد دارند، 55 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود پائین و 20 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌کند تا با استفاده از فرصت فصل کاری احداث واحدهای آسیب‌دیده به سرعت انجام شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: واحدهایی که براثر وقوع سیل خسارت دیده و نیاز به مرمت و بهسازی دارند تا سقف 40 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود پائین دریافت می‌کنند تا با کمک اهالی و خیرین عملیات ساخت و بهسازی این واحدها انجام شود.

سبحانی سهمیه شهرستان خلخال را در احداث واحدهای مسکونی برای محرومان 275 واحد اعلام کرد و افزود: احداث این واحدها با کمک‌های دولتی و همراهی خیرین در حال انجام است که امیدواریم با تلاش‌هایی که از طریق منابع ملی در حال تزریق به شهرهای استان است توسعه ساخت این واحدها را به شکل گسترده شاهد باشیم.

وی از ساخت 60 واحد مسکن برای متقاضیان اقدام ملی خبر داد و تصریح کرد: هرچند تعداد کمی از این متقاضیان مبلغ اولیه را واریز کردند اما تلاش بر این است تا ساخت این واحدها نیز در مناطق شهری به ویژه گیوی و خلخال مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: با تامین زمین برای 120 واحد مسکن اقدام ملی انتظار می‌رود راه و شهرسازی عملیات احداث واحدها را برای متقاضیان آغاز کند تا شرایط مناسب برای بهره‌مندی متقاضیان اقدام ملی مسکن فراهم آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر