کد خبر: 1015335
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
شهردار اصفهان :
قدرت الله نوروزی،گفت:خوشحالم که نزدیک به ۲۶ نشست خبری در سال ۹۸ برای مجموعه مدیریت شهری برگزار کرده ایم و ملاقات های خصوصی با خبرنگاران هم کم نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،شهردار اصفهان نیز بیان داشت: در ماه های اخیر با تلاش مجدانه خبرنگاران شاهد اتفاقات خوبی در کشور بودیم و دوست داشتم امروز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان یا خانه مطبوعات مرامنامه اخلاقی انجمن روزنامه‌نگاران حرفه ای جهان را به عنوان هدیه به ما و خبرنگاران تقدیم می کرد تا الگویی برای همه رفتارها باشد.

خاطرنشان کرد: انقلاب عمرانی ای که اکنون در این شرایط سخت در حال انجام است با تلاش خبرنگاران دیده می‌شود، انعکاس برنامۀ هر یکشنبه یک افتتاح که گاه با چند افتتاح و شروع عملیات جدید همراه است با زحمت تک تک شماست که قدردان آن هستم.

نوروزی گفت: همین جا یادی می کنم از روزنامه نگار معروف مصری محمد حسنین هیکل که در راه آزادی تلاش می کرد و  متعهد به بیان حقیقت و انعکاس درست اخبار بود. او الگوی خوبی برای تذکار رسالت خبرنگار است.

وی قول داد که برای تثبیت جایگاه خبرنگاران هر اقدامی که در حیطۀ اختیار شهرداری است در طبق اخلاص بگذارد تا نهاد رسانه به یک نهاد قدرتمند و توانمند برای کشف و بیان حقیقت تبدیل شود.

شهردار اصفهان توضیح داد که وقتی می خواهد بفهمد چند بار در مناطق کم برخورداری مثل زینبیه حضور داشته، در اخبار خبرنگاران جستجو می کند و این نشان می دهد که خبرنگاران کار خود را خوب انجام داده اند و تلاش مدیریت شهری برای ایجاد عدالت فضایی و توزیع عدالت اجتماعی را به خوبی منعکس کرده اند.

نوروزی تصریح کرد که ما از مقابل حاشیه سازان مانند یک نجیب زاده بی اعتنا عبور خواهیم کرد و منفعت عمومی را بر منفعت اقلیت ترجیح خواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد تا زمانی که قبای شهرداری اصفهان را بر دوش دارد بتواند زمینه را برای تهیه مسکن خبرنگارانِ بی مسکن فراهم کند.

حیدر قاسمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان که به نمایندگی از استاندار اصفهان در این نشست حضور داشت با تبریک روز خبرنگار، عید غدیر، میلاد امام کاظم (ع) و ابراز ارادت به شهدای عرصه رسانه و خبر سخنش را آغاز کرد و گفت: هدف از برگزاری این نشست گرامیداشت و بزرگداشت روز خبرنگار بود و همه با طرح موضوعات و اقداماتی که در جهت حل آن باید صورت بگیرد موافقیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار