کد خبر: 1015331
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
مدیر سازمان بسیج رسانه اصفهان سپاه صاحب الزمان(عج):
رضا صفری، با تبریک روز خبرنگارگفت خبرنگاران تکالیف خود را به نحو احسن در صف مقدم آگاهی بخشی انجام می دهند و سرمایه اجتماعی ایجاد می کنند .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر سازمان بسیج رسانه اصفهان اظهار داشت: وقتی واحدهای تولیدی دچار عارضه می شوند ستاد بحران تشکیل می‌شود و همه جوانب کار را مورد بررسی قرار می دهد، اما در حال و ارشاد اسلامی پیشنهاد می دهم، روی این بحث تامل کنند. حاضر که رسانه ها با مشکلاتی مثل تعطیلی و خبرنگاران با بیکاری روبرو شده اند هیچ ستادی برای آنها تشکیل نشده و باید جای خالی این ستاد را با تقویت شورای اطلاع رسانی به واسطۀ دعوت از نمایندگان تشکل‌های مطبوعاتی مثل بسیج رسانه برای حضور در جلسات، پر کرد.

صفری پیشنهاد داد که بانکی مختص فرهنگ و هنر ایجاد شود تا پشتیبان مادی این قشر باشد، چراکه فرهنگ و هنر بنیان یک جامعه را شکل می دهند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان بر توجه به بحث آموزش خبرنگاران نیز تاکید کرد و گفت: باید کمک کنیم تا نهضت آموزش و مهارت افزایی و تخصصی شدن رسانه ها در دستور کار خانه مطبوعات و سایر تشکل ها قرار گیرد و به ویژه بحث خبرنگاری بحران دنبال شود.

وی، از مسئولان خواست رسیدگی به مشکلات معیشتی خبرنگاران را نیز در اولویت قرار بدهند، چراکه خبرنگاران بدون دغدغه معیشتی بهتر می توانند به رسالت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی و تولید سرمایه اجتماعی عمل کنند.

صفری همچنین درخواست کرد که برای عملیاتی کردن دستورالعمل های حوزۀ رسانه رهبر معظم انقلاب، در گام دوم کمیته ای ویژه تشکیل شود و سیاست گذاری ها بر اساس این دستور العمل ها باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر