کد خبر: 1014806
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان:
محمدحسین قورچانی گفت: پس از اجرای موفق دستورالعمل های مربوطه، موفق به اخذ گواهینــــــــــامههای بینالمــــــــللی رضــــایت مشـــــتری (ISO10002:2018) و رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10004:2018) از شرکت بازرسی SGS شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکۀ اصفهان ضمن تأیید این خبر گفت: فرایند ممیزی در تاریخ چهاردهم مردادماه سال جاری با رعایت کلیۀ پروتکلهای بهداشتی برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری تمامی واحدها اذعان داشت: دریافت این دو گواهینامه گام مهمی در جهت حرکت این شرکت به سوی مشتری مداری در عرصه های بازرگانی و تجاری است و امکان رسیدگی به بازخوردهای مربوطه را به صورت مطلوب فراهم میسازد.

وی خاطرنشان کرد: استاندارد ISO10002:2018  راهنمایی برای طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد در فرایند رسیدگی به شکایات مشتری در تمامی سازمانها اعم از تجاری، غیرتجاری و حتی تجارت الکترونیک است و ISO10004:2018 استانداردی است که برای دستیابی به رضایت مشتریان از خدمات و تولیدات سازمانها طراحی شده و به کارگیری این استاندارد از طریق طبقه بندی نیازهای مشتریان باعث حرکت سازمان به سمت مشتریمداری و رضایت مشتریان می شود.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر