کد خبر: 1014093
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:
مرتضی رشیدی گفت: با توجه به اهمیت گرامیداشت دهه ولایت و به ویژه عید سعید غدیر، عیدِ ویژه شیعیان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تلاش می کند هر ساله ویژه برنامه هایی را که در نوع خود کم نظیر باشند، اجرا کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: در سال های گذشته این برنامه ها به صورت میدانی و عرصه محور با حضور و مشارکت آحاد مختلف مردم و انبوه جمعیت برگزار می‌شد اما امسال با توجه به شرایطِ پیش آمده به دلیل شیوعِ بیماری کرونا، محدودیت هایی برای اجرای برنامه های میدانی و عرصه محور به وجود آمده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت گرامیداشت عید سعید غدیر خم بر آن شدیم که برنامه ای متفاوت را با عنوان "مثل کوه" تهیه کنیم که به صورت زنده در بستر فضای مجازی از بام شهر اصفهان(کوه صفه) پخش می شود و بخش هایی از آن نیز در حال ضبط است.

معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این برنامه بسیار شاد و متنوع با حضور اقوام مختلف کشورمان برنامه ریزی شده که از شب عید غدیر در فضای مجازی به نمایش گذاشته می شود و به مدت سه شب تقدیم شهروندان اصفهان و مردم عزیز کشورمان خواهد شد.

رشیدی افزود: تلاش ما بر این بوده که تنوع فرهنگی، قومی و نژادی از سرتاسر کشورمان در این برنامه لحاظ شود، چراکه همه ما در این کشور زیر بیرق امیرالمومنین (ع) هستیم و درهمین راستا این همبستگی و اتحاد در خصوص اهمیت عید غدیر در قالب یک برنامه به نمایش گذاشته می شود.

رشیدی به برنامه های دیگر این سازمان با محوریت عید سعید غدیر خم اشاره کرد و گفت: فراخوانی را در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری آماده و اطلاع رسانی کرده ایم که از کانون ها، سمن ها و نهادهای مدنی که به شکل های مختلف، عید سعید غدیر خم را ارج می نهند، حمایت های مادی و معنوی انجام دهیم.

معاون امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از سوی دیگر ستاد غدیر استان اصفهان تلاش هایی را به منظور انجام اطعام در عید سعید غدیر خم انجام داده اند که ما نیز در این برنامه مشارکت داریم و در کنار آنان خواهیم بود.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر