کد خبر: 1014051
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
رئیس پلیس راهور کشور با انتقاد از تخلف آشکار بانک‌ها در واریزی پول جرایم رانندگی به خزانه کشور گفت: برخی بانک‌ها وجوه جریمه را تا ۳۶ یا ۴۸‌ساعت در بانک نگه می‌دارند که این خلاف قانون است و باید بلافاصله در خزانه وارد شود که ما به تعدادی از آن‌ها تذکر داده‌ایم و چنانچه این روند را اصلاح نکنند، دسترسی آن‌ها را به جریمه‌ها مسدود خواهیم کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سردار کمال هادیانفر در نشست خبری روز گذشته با بیان تلاش گسترده پلیس برای کاهش تلفات رانندگی گفت: سوانح رانندگی خسارت قابل توجهی به نظام وارد می‌کند و بیش از ۷‌درصد تولید ناخالص ملی صرف تصادفات می‌شود و هزینه مستقیم و غیرمستقیم کسی که جان خود را در تصادفات از دست می‌دهد، بیش از ۵ میلیارد تومان است. وی ادامه داد: سهم پلیس راهور در کاهش تصادفات ۱۸‌درصد است و مابقی سهم دستگاه‌های دیگر از جمله اورژانس، هلال‌احمر، وزارت بهداشت و وزارت کشور است. خوشبختانه با هم‌افزایی دستگاه‌ها طی سال گذشته روند افزایشی تصادفات، روند کاهش داشته است و امیدوارم همچنان این روند کاهشی ادامه داشته‌باشد.

وی با اشاره به تخلف‌های گسترده خودروسازان در مورد ترخیص خودرو بدون پلاک هم گفت: در شرایط حاضر بنا شده هیچ خودرویی بدون پلاک از شرکت خودروسازی خارج نشود و این مسئولیت خطیر برعهده پلیس است و ما در کمتر از ۱۰ روز شرایطی ایجاد کردیم که همه خودرو‌ها پلاک شوند و تلاش پلیس راهور به صورت شبانه روز جواب داده است ودیگر فروش سبدی و فروش خودرو بدون پلاک نداریم. رئیس پلیس راهور ناجا همچنین گفت: در شرایطی که بیماری کرونا همچنان در کشور ادامه دارد و نبود طرح ترافیک ۷۰‌درصد تردد افزایش داشته‌است، از مردم خواهش می‌کنیم از سفر‌های غیر ضروری درون شهری و برون شهری پرهیز کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار