کد خبر: 1013051
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: پروژه‌های ناتمام مسکن مهر کردستان بزودی بررسی تعیین تکلیف و با اتمام آنها به صاحبان واحدها تحویل داده می‌شود.

شهرام ملکی ظهر امروز در جلسه بررسی موانع و مشکلات مجتمع مسکن مهر ارغوان زاگرس سنندج در محل دفتر معاونت عمرانی استانداری کردستان اظهار کرد: پروژه‌های ناتمام مسکن مهر کردستان بزودی بررسی تعیین تکلیف و با اتمام آنها به صاحبان واحدها تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ دولت تدبیر و امید با تمام توان در راستای خانه‌دار شدن مردم و اقشار نیازمند تلاش می‌کند و در این رابطه طرح‌هایی با مشارکت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان  افزود: در راستای این طرحها  برای پاسخگویی و تامین مسکن افراد واجد شرایطی که ثبت نام کرده‌اند با همکاری دستگاههای اجرایی متولی این طرح در حال اجرا و رسیدگی است.
ملکی خاطرنشان کرد: در بخش مسکن مهر نیز دولت و مدیریت ارشد استان با عزمی جدی سایت‌های مسکن مهری که به دلایل مختلف ناتمام مانده حمایت می‌کند و مصمم است که کلیه طرحهای دارای مشکل مسکن مهر را تعیین تکلیف نموده و تحویل متقاضیان و اعضای تعاونی‌ها دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد:در این رابطه پرونده پروژه‌های ناتمام به مرور رسیدگی شده و راهکارهای رفع مشکل و برون رفت از وضعیت فعلی و بلاتکلیفی آنها ارائه و عملیاتی می‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان و بانکهای عامل استان باید شرایط رفع مشکلات این تعاونی‌ها را فراهم و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات و تسهیلات مورد نیاز را در اختیار تعاونی‌های مسکن مهر قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان از اعضای تعاونی های مسکن مهر استان که ناتمام مانده خواست تا با واریز سریع آورده خود برای اتمام این پروژه‌ها تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر