کد خبر: 1012646
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از برگزاری انتخابات 2020 به صورت پستی انتقاد و تاکید کرد که احتمال تقلب در این شیوه بسیار زیاد است.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ادامه مواضع انتقادی خود در زمینه برگزاری انتخابات از طریق پست در حساب توئیتری خود نوشت: «اگر اجازه داده شود رای گیری از طریق پست انجام شود، انتخابات 2020 پر از تقلب خواهد بود. زمان زیادی است که درباره مداخله خارجی در انتخابات صحبت می‌شود، اما همین افراد درباره فساد احتمالی در انتخابات پستی هیچ چیزی نمی‌گویند. به «پاترسون» در نیوجرسی نگاه کنید، 20 درصد آرا باطل شد.»

ترامپ پیش از این نیز با فاجعه خواندن انتخابات به صورت پستی گفته بود، در ایالت نیوجرسی ، 19 درصد آرا ، تقلبی بوده است! این چه دموکراسی است که چنین نتیجه‌ای از صندوق‌های رای بیرون می آید؟ چه تضمینی برای صحت و سلامت انتخابات در امریکا وجود دارد؟ کجای کار ایراد دارد؟

اشاره ترامپ به برگزاری انتخابات فرمانداری‌ها در نیوجرسی است که دادستان این ایالت بخشی از آرا را به دلایل مختلف از جمله مطابق نبودن امضای رای دهندگان با برگه رای که به صورت پستی ارسال شده بود، باطل کرد.

به دنبال شیوع گسترده کرونا در بیشتر ایالتهای آمریکا، قرار است بخشی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به صورت غیرحضوری و از طریق پست انجام شود. این مساله مباحث زیادی را پیرامون احتمال تقلب در انتخابات به ویژه در میان جمهوریخواهان برانگیخته است.

ترامپ در بخشی دیگر از توئیتهای خود به ادامه اعتراضات در پورتلند در ایالت سیاتل اشاره کرد و مجدا معترضان مسالمت جو را هرج و مرج طلب و طرفداران چپ افراطی خواند. 

وی با انتقاد از فاکس نیوز، رسانه مورد علاقه خود نوشت: «رسانه‌های جریان اصلی از جمله فاکس نیوز از نشان دادن آنچه واقعاً در پورتلند، سیاتل و جاهای دیگر اتفاق می افتد خودداری می‌کنند. آنها می خواهند به مردم آمریکا بقبولانند که اینها فقط معترض هستند، نه هرج مرج طلب و چپ افراطی!»

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار