کد خبر: 1012583
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور طی بازدید بخش‌های مختلف صنعت برق خراسان، در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه قرار گرفت.

سردار محمدعلی مطیعی در نشستی با ریاحی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان و مسئولان استان اظهار کرد: بازدید از توانمندی‌های صنعت برق خراسان، انرژی مضاعفی در ما ایجاد کردو مساله نیروی انسانی در هر کاری از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین جهت لازم است در این حوزه کار شود.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد می‌توان در پارک آموزشی صنعت برق خراسان که در آینده راه‌اندازی خواهد شد، سهم ویژه‌ای برای امنیت سایبری و پدافند غیرعامل و همچنین آموزش در این خصوص در نظر گرفت. ما نیز آمادگی لازم برای همکاری در این زمینه را داریم تا در این مجموعه مرکز آموزش پدافند سایبری و بازگشت‌پذیری را ایجاد کنیم.

سردار مطیعی تاکید کرد: صنعت برق خراسان ظرفیت بالایی در اختیار دارد که بهتر است برای راه‌اندازی مجموعه آموزش سایبری، توافق‌نامه‌ای بین شرکت برق منطقه‌ای خراسان و سازمان پدافند غیرعامل کشور منعقد گردد.

در ادامه رضا ریاحی  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان ضمن استقبال از این پیشنهاد و ابراز آمادگی کامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان در این زمینه، بیان کرد: صنعت برق از 3 بخش عمده تولید، انتقال و توزیع تشکیل شده است. باید توجه داشت در حوزه انتقال و فوق توزیع در کشور سرمایه‌گذاری‌های کلانی صورت گرفته که حجم این سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی بیش از 8000 میلیارد تومان است؛ این در حالی است که سهم صنعت برق خراسان از شبکه برق کشور فقط 7 درصد است. مراقبت از این سرمایه عظیم عمدتا بر عهده اپراتورها و شرکت‌های تامین و نگهداری است که حجم قابل ملاحظه‌ای از بدنه شرکت‌های برق منطقه‌ای را به خود اختصاص می‌دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار