کد خبر: 1012245
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸
کارگر اخراجی که متهم است با همدستی پنج‌نفر از دوستانش در پوشش پلیس دست به آدم‌ربایی زده بود، پس از دستگیری ماجرا را شرح داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: دوازدهم اسفند‌سال گذشته مردی ۳۵‌ساله به نام صابر وارد شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران شد و گفت که شش پلیس قلابی او را از تهران ربوده و به شهرستان آمل منتقل کرده بودند که موفق شده از مخفیگاهشان فرار کند. وقتی پرونده برای بررسی بیشتر به اداره‌پنجم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد، شاکی جزئیات بیشتری از ماجرا را شرح داد.

او گفت: من در یک کارگاه فروش محصولات پلاستیکی کار می‌کنم. ساعت‌۲۳ شامگاه نهم اسفندماه مقداری از محصولات پلاستیکی را بار خودروی وانت مزدا کردم و از خاور شهر به سمت شهرستان پاکدشت حرکت کردم تا آن را به دست مشتری برسانم. در حال حرکت بودم که ناگهان یک خودروی پژو پارس مانع حرکت شد و مجبور به توقف شدم. همان لحظه شش مرد که دو نفرشان لباس پلیس به تن داشتند، از خودروی پژو پیاده شده و من را از پشت فرمان بیرون کشیده و شروع به کتک زدنم کردند. آن‌ها ۱۳‌میلیون تومان پول نقد، گوشی تلفن همراه و کارت‌های بانکی‌ام را سرقت کردند و سپس من را به خودروی پژو منتقل کردند و دست و پا‌ها و چشمانم را بستند و به زیر صندلی عقب انداختند و حرکت کردند. ساعتی بعد هم من را به خانه‌ای که در شهری دیگر بود، منتقل کردند. مدتی که گذشت فهمیدم آنجا شهرستان آمل است. شاکی ادامه داد: بعد از ۲۴‌ساعت که از ماجرا گذشت موفق شدم از مخفیگاه آدم‌ربایان فرار کنم و خودم را به اداره پلیس برسانم.

بعد از به دست آمدن این اطلاعات مأموران پلیس در جریان تحقیقات میدانی خودروی وانت مزدای شاکی را که در محلی خلوت در شهرستان آمل کشف کردند. کارآگاهان با بررسی محل تردد شاکی در خاور شهر متوجه شدند که یک خودروی پژو پارس در حال تعقیب کردن خودروی شاکی بوده است. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس احتمال دادند ربودن شاکی از سوی فرد یا افرادی آشنا رقم خورده باشد، بنابراین بار دیگر از وی تحقیق کردند.

مرد جوان گفت که به مردی ۲۵ ساله به نام صفر مظنون است. او گفت: من از چند سال قبل در یک کارگاه کار می‌کنم و سرکارگر آنجا هستم. از مدتی قبل هم صفر به عنوان کارگر آنجا کار می‌کردم تا اینکه صاحبکارم متوجه شد که او از اموال مغازه سرقت می‌کند، برای همین او را اخراج کرد.

در شاخه دیگری از تحقیقات مأموران پلیس در جریان بررسی‌های بیشتر بود که فهمیدند طراح اصلی سناریوی آدم ربایی کسی نیست، جز صفر که با همدستی پنج نفر از دوستانش دست به آدم‌ربایی زده‌است بنابراین مخفیگاه اعضای باند را در شهر ری شناسایی و نیمه تیرماه آن‌ها را بازداشت کردند.

صفر وقتی در این باره مورد تحقیق قرار گرفت به آدم‌ربایی اعتراف کرد. او گفت: مدتی قبل از محل کارم اخراج شدم. پس از اخراج شدن تصمیم گرفتم از صفر که سرکارگر بود و باعث اخراجم شده بود انتقام بگیرم برای همین ماجرا را با پنج نفر از دوستانم در میان گذاشتم. متهم گفت: شب حادثه و مطابق نقشه دو نفر از اعضای باند لباس پلیس به تن کردند و شاکی را تعقیب کردیم و در محلی خلوت راهش را مسدود و او را ربوده و به مخفیگاهمان در شهرستان آمل منتقل کردیم. ما اموال سرقت شده او را بین خودمان تقسیم کرده و خودرو‌اش را هم در محلی خلوت رها کردیم. می‌خواستیم در مدت چند روز از او و خانواده‌اش اخاذی کنیم که شاکی موفق به فرار شد و ما هم گرفتار پلیس شدیم. سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس‌آگاهی تهران گفت: تحقیقات بیشتر از اعضای باند در اداره پنجم پلیس‌آگاهی تهران در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار