کد خبر: 1011812
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
تحقیقات پلیس از مردی که متهم است در جریان تصادف حادثه‌ای خونین را رقم زده ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: روز چهارشنبه‌۲۱‌خرداد امسال مأموران پلیس تهران به قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند، پسر جوانی که ۲۰‌روز قبل بر اثر تصادفی به کما رفته‌بود، در بیمارستان فوت کرده‌است.

بدین ترتیب بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی راهی بیمارستان شدند. بررسی‌های نشان داد اول خردادماه امسال مأموران پلیس در یکی از خیابان‌های شرقی تهران به پسر فوت شده و دو نفر از دوستانش که سوار موتورسیکلتی بودند مشکوک می‌شوند و دستور ایست می‌دهند، اما پسران موتور سوار با دیدن پلیس اقدام به فرار می‌کنند تا اینکه ساعتی بعد به مأموران پلیس خبر می‌رسد پسران موتور‌سوار با خودروی زانتیایی تصادف کرده و زخمی شده‌اند و راننده خودرو هم از محل گریخته است.

در حالی که بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت تصادف مرگبار عادی بوده‌است، کارآگاهان جنایی با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند راننده خودرو به صورت عمدی خودرواش را به پسران موتور سوار زده است. در گام بعدی مأموران پلیس راننده خودرو را که پسر جوانی به نام شهروز است شناسایی و بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها مدعی شد که آن روز خودرو زانتیا را از عمه‌اش امانت گرفته که پس از تصادف از ترس فرار می‌کند. پس از طر ح این ادعا مأموران با بررسی پرونده‌های مجرمان سابقه‌دار دریافتند، متهم مدتی قبل با پسر فوت شده و دوستانش درگیری داشته به طوری که در آن درگیری زخمی شده‌اند و پرونده آن درگیری هم هنوز در سیستم قضایی در جریان است. بنابراین متهم که منکر تصادف عمدی بود به دستور قاضی دشتبان برای ادامه تحقیقات و روشن شدن زوایای پنهان حادثه در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرارگرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار