کد خبر: 1008945
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
شبکه اجتماعی توئیتر با استناد به حق کپی رایت، توئیت تصویری رئیس جمهور آمریکا را حذف کرد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: خبرگزاری رویترز روز پنج شنبه گزارش داد که توئیتر یکی از توئیت‌های تصویری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را پس از دریافت شکایتی از نشریه نیویورک تایمز مبنی بر نقض حقوق مالکیت فکری، از صفحه خود حذف کرده است.

به موجب این گزارش این توئیت ترامپ به روز ۳۰ ژوئن مربوط می‌شود که در آن در پس زمینه تصویری از ترامپ این عبارت نوشته شده است: «در واقع آن‌ها به دنبال من نیستند، به دنبال تو هستند، من فقط سر راه قرار داشتم.»

پس زمینه این تصویر را یکی از عکاس‌های روزنامه نیویورک تایمز گرفته بود که به همراه مقاله‌ای درباره ترامپ در دوران نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری، در سپتامبر ۲۰۱۵ چاپ شد.

توئیتر با حذف توئیت ترامپ به جای آن این پیام را نوشته است: این تصویر در پاسخ به گزارشی از سوی دارنده حق چاپ آن برداشته شده است.

اقدام این رسانه اجتماعی در حذف این توئیت، تازه‌ترین نمونه از حذف محتوای ارسال شده توسط ترامپ، به دلیل تخلفاتی است که توئیتر آن‌ها را شکایات مربوط به حق چاپ یا تخلف از سیاست‌های اعلام شده توئیتر از جمله تهدید به خشونت و مسائل دیگر توصیف می‌کند.

چالش‌های توئیتر با ترامپ در ماه مه آغاز شد و از آن زمان تاکنون دو طرف بار‌ها با یکدیگر درگیری پیدا کرده اند تا جایی که رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است قوانین مربوط به فعالیت شبکه‌های اجتماعی را تغییر خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار