کد خبر: 1008353
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
مجلس موانع قانونی قوه قضائیه در مبارزه با فساد را برطرف می‌کند
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر قوه قضائیه در مبارزه با فساد با موانع قانونی روبه‌رو است یا نیاز به پشتیبانی قانونی دارد مجلس تمام قد از آن حمایت می‌کند.

روح الله متفکرآزاد، در مورد بیانات رهبری در ارتباط تصویری با مسئولان قضایی به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم مجلس بحث مردمی بودن است و این مهم هم در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد.

 عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس به صورت تمام قد از قوه قضائیه حمایت می‌کند، افزود: رویکردی که در قوه قضائیه در مبارزه با فساد شروع شده بسیار ارزشمند است و اگر این دستگاه در این مسیر با موانع قانونی مواجه است یا نیاز به پشتیبانی قانونی دارد مجلس تمام قد آن را حمایت می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از بیانات رهبری مبنی بر اینکه ماجرای کرونا تمام نشده و همچنان ادامه دارد و مردم و مسئولان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند، ادامه داد: دولت باید به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی لازم را آماده و تبیین و به صورت سختگیرانه اجرا کند و در این رابطه پیگیری خواهیم کرد و اگر موضوع به همین منوال بخواهد پیش برود ممکن است اقدام دیگری انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه فصل جدیدی را در قوه قضائیه شاهد هستیم، گفت: سرعت رسیدگی به پرونده ها در قوه قضائیه افزایش یافته و برخوردها با مفسدان اقتصادی بدون مماشات در حال انجام است که چنین رویه‌ای منجر به افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام می‌شود و از سویی به عدالت و استقرار عدالت در کشور و جامعه کمک می‌کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم از تمام کسانی که برای استقرار عدالت در قوه قضائیه تلاش می‌کنند تشکر کرد و گفت: مجلس آماده هر گونه همکاری برای حمایت از قوه قضائیه در مبارزه با فساد است  البته در حوزه نظارتی هم هر جایی لازم باشد حمایت مناسب را خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر