کد خبر: 1005737
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
به دستور وزیر بهداشت انجام شد؛
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۲۰ نفر از اعضای کمیته علمی کووید- ۱۹ این دانشگاه به عضویت کمیته مشورتی علمی مبارزه با بیماری‌های عفونی کشور در آمدند.

فریبرز ثمینی افزود: این نشان از توانمندی و تبحر اعضای کمیته علمی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه تدوین دستورالعمل‌ها و ارائه راهکارهای مناسب مقابله با بیماری‌های عفونی به ویژه ویروس کروناست.
وی تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در چند حیطه طبقه‌بندی و کمیته علمی مدیریت پیشگیری کرونا در سه کارگروه تخصصی آمار و اطلاع‌رسانی، آموزش و کاهش ترس و اضطراب در جامعه فعال شده و تا کنون دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های متعددی در این حوزه تدوین و در اختیار مسوولان دانشگاهی و استانی قرار داده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی تایمز گفت: این دانشگاه پس از دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه دوم کشور قرار گرفته است و این امر ثمره تلاش و همّت تمامی اعضای هیات علمی در حوزه های آموزش و پژوهش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار