کد خبر: 1004630
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
مطابق دستور رئیس‌جمهوری در ستاد مقابله با کرونا، ذرت‌های آلوده دامی امحا نشده و برای رفع بخشی از مشکلات بهداشتی مردم تبدیل به الکل می‌شوند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: ماجرای ذرت‌های آلوده وارداتی به کشور در مرداد‌ماه‌۱۳۹۸ به دنبال اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگرانی‌ها و واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت و در فضای رسانه‌ای کشور سر و صدای زیادی به پا کرد. روز گذشته «نیره پیروزبخت» در خصوص تعیین تکلیف ذرت‌های آلوده که چندماهی است در گمرک مانده‌اند، گفت: تبدیل ذرت‌های آلوده به الکل، با نظارت وزارت بهداشت اجرایی خواهد شد. وی همچنین در خصوص استاندارد‌های خودرو گفت: استاندارد هشتادوپنج گانه خودروها، مصوب شورای عالی استاندارد است و در اعمال این استاندارد‌ها هیچ تغییری حاصل نشده است.

پیروزبخت گفت: براساس استاندارد‌های اعمال شده برای خودروها، تولید برخی خودرو‌ها متوقف شده و حدود دو ماه دیگر تولید سه مدل پراید و پژو ۴۰۵ نیز متوقف می‌شود. این استاندارد‌ها در بازه زمانی پیش‌رو برای خودرو‌های دیگر اعمال می‌شود و تا وقتی که مصوبه شورای عالی استاندارد تغییر نکند در این استاندارد‌ها هم هیچ تغییری حاصل نمی‌شود. وی ادامه داد: تلاش دولت و مجلس برای اعتلای جایگاه استاندارد در کشور بی‌سابقه بوده و امیدواریم مجلس یازدهم هم همین حساسیت ویژه را نسبت به استاندارد داشته‌باشد، همچنین توجه ویژه رئیس‌جمهور و معاون اول به استاندارد قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف گفت: در ستاد مقابله با کرونا مقرر شده این ذرت‌ها با نظارت وزارت بهداشت تبدیل به الکل صنعتی شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار