کد خبر: 1004608
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب دو سرپرست در فدراسیون‌های پرورش اندام و روستایی و عشایری به نفرات نهایی رسیده و احتمالا ظرف امروز و فردا سرپرستان این دو فدراسیون معرفی خواهند شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین : از آنجا که اخبار و اطلاعات موثقی از نفرات و نامزد‌های سرپرستی داریم خواستیم من باب تذکر و پیشنهاد عرض کنیم که فدراسیون‌های فوق هرکدام یک بافت خاص و منحصر به فرد دارند و بالطبع نفرات خاص خودش را هم می‌خواهد.
به طور مثال عرض می‌کنیم که فدراسیون روستایی عشایری یک نفر کارگر می‌خواهد نه مهندس و دکتر و برعکس فدراسیون پرورش اندام یک مدیر دکتر متبحر ورزشی نیاز دارد چرا که اولی با روستاییان سروکار دارد و سلامتی و شادابی روستاییان و عشایر عزیز و دومی با سلامت جسم و روح و روان جوانان جامعه.
فراگیر شدن فروش دارو و هورمن‌هایی که اسب را از پا می‌اندازد در باشگاه‌های رسمی پرورش اندام جان و سلامت نوجوانان و جوانان را نشانه رفته و یک نیروی متخصص و چشم و دل سیر می‌تواند با این هیولا و فساد موجود در باشگاه‌های پرورش اندام مقابله کند.
فدراسیون روستایی عشایری یک نیروی کارآمد اجرایی پایه کار می‌خواهد که چادر به دوش برود در مناطق روستایی و عشایری و امکاناتی اگر هست مستقیم دست روستاییان و عشایر برساند. آن‌ها خودشان بازی‌های متفاوت و زیبایی دارند و نیاز به تدوین مسابقات رسمی ندارند فقط باید به ایشان جهت داد؛ بنابراین بازهم از جهت تجربه اندکی که در حوزه ورزش‌های همگانی و روستایی و عشایری دارم خدمت تصمیم گیران برای این دو فدراسیون عرض می‌کنم که با تامل بیشتری سرپرست برای این دو فدراسیون معرفی کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار