کد خبر: 1004271
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان:
الهه رضایی گفت: برنامه "اتاق کلمه" از سوی مرکز آفرینش های ادبی قلمستان و کتابخانه تخصصی ادبیات وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با توجه به شرایط حال حاضر و مقابله با شیوع کرونا، به صورت مجازی برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان اظهار داشت: این برنامه فرصتی مناسب برای مشورت درباره داستان ها، اشعار و مقالات و متون ادبی علاقه مندان به این حوزه با کارشناسان و اساتید ادبیات است.

وی افزود: اتاق کلمه سال گذشته به صورت حضوری برگزار شد که علاقه مندان پس از تعیین وقت قبلی برای مشاوره با اساتید اهل فن در مدت زمان تعیین شده با صاحب نظران مشورت می کردند.

مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان ادامه داد: اکنون به خاطر شیوع کرونا ویروس این برنامه به صورت مجازی در فضای واتساپ با حضور شرکت کننده، مشاور و ناظر برنامه در مدت زمان 30 یا 45 دقیقه برگزار می شود.

رضایی تصریح کرد: اتاق کلمه به صورت مجازی از اواسط ادیبهشت ماه با حضور میلاد شمعی، یوسف خوش نظر و سلمان باهنر کلید خورد که با بررسی های مورد نظر چنانچه به نتیجه برسیم که بعد از قطع زنجیره شیوع کرونا نیز  برگزاری مجازی بهتر است، این روند را ادامه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نوبت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه می توانند با شماره های 32602014 و 32602740 تماس حاصل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر