کد خبر: 1001722
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت با همسر و فرزندان شهید خدمت حوزه سلامت، دکتر مهدی وریجی فرزند شهید «رحیم وریجی» دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش «ایثار»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در این دیدار با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده شهید وریجی، برای این شهید بزرگوار غفران الهی و برای خانواده وی آرزوی صبر و اجر جمیل کرد و گفت: این شهید خدمت خود فرزند شهید بود و همانند پدر در مسیر خدمت به خلق خدا به شهادت رسید.
معاون رییس جمهور خطاب به فرزندان شهید وریجی، گفت: تداوم مسیر پدر و همچنین پدر بزرگ مسئولیت سنگینی است که امروز بر دوش فرزندان قرار دارد تا در راه خداوند متعال و اسلام قدم بردارند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شیوع کرونا، عنوان کرد: دکتر وریجی به عنوان یک پزشک، برای ملت ایران و در راه رضایت پروردگار، جانفشانی بزرگی کرد و ایثار اجتماعی را به زیبایی به نمایش گذاشت. این شهید معزز در نهایت در همین مسیر همچون پدر بزرگوار خود تسلیم مشیت الهی شد و نام خود را جاودان کرد.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: وظیفه خود دانستیم که به منزل این شهید بیاییم و از نزدیک با آن‌ها دیدار و گفتگو کنیم. امروز کادر پرستاری و پزشکی ما در صف اول دفاع از سلامت مردم قرار گرفته‌اند، زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه این عزیزان قابل تقدیر است. این تلاش‌ها هیچ‌گاه در درگاه الهی و پیش ملت ایران گم نخواهد شد و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.
بنابر این گزارش خانم کرمی همسر شهید وریجی هم که پرستار و از مدافعان سلامت است، با بیان اینکه شهید وریجی در راه خدمت به مردم از هیچگونه تلاشی فروگذاری نکرد، گفت: ما همواره در پی تحقق آرمان‌های این شهدا هستیم و همدلی مردم باعث تسکین آلام درد‌ها و رنج‌های ما در این مصیبت بوده است.
گفتنی است، شهید مهدی وریجی فرزند شهید «رحیم وریجی» از شهدای دفاع مقدس است. همچنین «رقیه کرمی» همسر این شهید معزز، فرزند شهید حاج «امیر کرمی» و خواهر شهید «شمس الله کرمی» است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار