کد خبر: 1000779
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در سومین جلسه قرارگاه مواسات و کمک مومنانه بر حفظ کرامت و شخصیت افراد نیازمند تأکید کرد.

به گزارش  جوان به نقل از روابط عمومی سپاه  استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین جلسه قرارگاه استانی مواسات و کمک مؤمنانه با حضور مسئولین در دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سومین جلسه قرارگاه استانی مواسات و کمک مومنانه گفت: حتما این ها [کمک های جمع آوری شده] به دست اهلش برسد و لازمه اش هم حتما شکل گیری کارگروه است، که ما حتما جمعی را مشخص داشته باشیم و تا الان هم این شکل نگرفته است یعنی یک جمع مشخصی که فقط کارشان همین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: بالاخره یک کمک هایی جمع می شود بدون تردید، و این کمک ها در اختیار این جمع قرار می گیرد، در اختیار قرارگاه قرار می گیرد، در اختیار دبیرخانه قرار می گیرد، در اختیار این شهرستان ها قرار می گیرد ،خب این کمک ها اگر به دست اهلش نرسد، آن کس که باید در پیشگاه خداوند جواب بدهد ما هستیم، یعنی بار روی دوش شما قرار گرفته و مسئولیت روی دوش شما قرار گرفته و اگر اینجا حقی از کسی ضایع بشود، به کسانی نرسد، کسانی که سزاوار هستند محروم بشوند، جهنمش را ما باید برویم، بهشتت را آن هایی که کمک کرده اند. این خیلی دغدغه دارد لذا این دغدغه خیلی مهم است، حتما ان شاءالله روی این معنا بیشتر متمرکز بشویم، کارهایی شده باید ان شاءالله بیشتر بشود.

وی ادامه داد: خیلی مهم است گزارش ها، هر چه می شود تجمیع شوند، گزارش ها در شهرستان ها تجمیع بشود و برای شهرستان خودش یک مدال افتخار است، هر شهرستانی برای خودش بداند که در این رزمایش چه کرده و بعد به استان ارئه بدهند که حتما برای استان مهم است و حتما به کشور داده می شود، تبعا مهم است لذا گزارش ها را خیلی جدی بگیریم و این نکته که گزارش ها واقعی باشد، این خیلی مهم است، حضرت آقا مخصوصا روی گزارش ها حساس هستند.

رئیس قرارگاه استانی مواسات و کمک مومنانه گفت: قطعا آنچه که الان صورت می گیرد حاکی از این است که بسیار ارزشمند است و استان چهارمحال و بختیاری می تواند یکی از استان های خوب در این معنا باشد، یعنی همین الان شواهد حاکی از همین است، بنابراین گزارش ها را واقعی ان شاءالله بدهیم که خللی یا ابهامی یا شبهه ای در این امر ایجاد نشود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: کمک ها هم با حفظ کرامت باشد، حفظ کرامت و حفظ شخصیت افراد مورد توجه مان باشد .

وی افزود: از کارگاه های فعالی که در تولید ماسک و البسه بهداشتی و لوازم بهداشتی  وامثال این ها هست، این هم گزارش گیری بشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر