کد خبر: 1000617
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان:
احمد رضایی با اشاره به رونمایی پوستر دومین جشنواره شعر و داستان "شهرمن" در هفته فرهنگی اصفهان اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان در تابستان سال گذشته در 6 بخش با موضوعات شهروندی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از اصفهان ،رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی افزود: نخستین دوره جشنواره "شهرمن" با مضامین شعر و داستان در رده کودک و نوجوان با رویکرد محصول محور و با تاکید بر مفاهیم شهروندی در قالب ادبیات با 461 اثر به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به استقبال خوب نویسندگان و شاعران فعال در عرصه ادبیات کودک و نوجوان از نخستین جشنواره شعر و داستان "شهرمن" گفت: پوستر دومین جشنواره شعروداستان "شهرمن" هفتم اردیبهشت ماه از طریق فرهنگسرای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رونمایی شد.

رضایی عنوان کرد: علاقه مندان به ادبیات در هر رده سنی می توانند آثار خود را با مضامین اخلاق شهروندی و سلامت روان، حمل و نقل عمومی و پاک، پسماند و بازیافت، پارک ها و فضای سبز، آتش نشانی و حوادث ایمنی و مصرف بهینه انرژی تا پایان شهریورماه سال جاری، ارسال کنند.

وی ادامه داد: اگرچه کودک، مخاطب جشنواره شعروداستان شهروندی "شهرمن" است اما با ورود افراد حرفه ای در این کارزار به آثار مهمی با مضامین شهروندی دست خواهیم یافت.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با اشاره به اینکه آثارنخستین دوره جشنواره شعر و داستان شهروندی "شهرمن" با بررسی تیم خبره فارغ از جنبه داوری مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت، اظهار داشت: خروجی نهایی آثار نخستین دوره جشنواره "شهرمن" در طبقه بندی متنوع محصولات فرهنگی قرار گرفت تا به بهترین شکل ممکن پیام شهروندی به مخاطب کودک و نوجوان آموزش داده شود.

وی با تاکید برگزاری کارگاه های ادبی دومین دوره این جشنواره اعلام کرد: در این راستا در ابتدا در نظر داریم فیلم و پادکست کارگاه های ادبی را در فضای مجازی قرار دهیم تا علاقه مندان به شرکت در این دوره بتوانند از آن بهره مند شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار