کد خبر: 997525
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
فیلم سینمایی خروج، بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا از ۲۴ فروردین برای اولین بار قبل از نمایش در سینما در فیلیمو عرضه می‏گردد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی فیلیمو، با تصمیم مدیران و سازندگان فیلم سینمایی "خروج"، به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه از یک شنبه ۲۴ فروردین این فیلم به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی سینما وارد شبکه نمایش خانگی می‏شود.
"خروج" ابراهیم حاتمی کیا، به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین، برای حفظ قانون کپی رایت قابلیت دانلود ندارد و مخاطبان می‏توانند با پرداخت ۱۲ هزار تومان به مدت ۲۴ ساعت در سرویس وی او دی فیلیمو، تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی کیا را تماشا کنند.
در خلاصه داستان آمده است:" این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آن‌ها داده شده، پوچ درآمده این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیت شان نزد هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند. "
در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی نیا، گیتی قاسمی، جهانگیر الماسی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.
مخاطبان فیلم سینمایی خروج، می‏توانند برای تماشای این فیلم به نشانی https://www.filimo.com/r/prkhorooj مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار