کد خبر: 997398
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰
نامه انتقادی سردار غیب‌پرور به رئیس رسانه ملی
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای انتقادی به رئیس سازمان صداوسیما تأکید کرد: به نیرو‌های مؤمن و انقلابی میدان بدهید و مجاهدانه جلوی خط ضدانقلاب و نفوذی بایستید.
علی موحد
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش فارس، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین و جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در نامه‌ای انتقادی به عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به حواشی اخیر ایجاد شده در برنامه‌های رسانه ملی نوشت: بیش از یک سال است که در کنار کار‌های خوب رسانه ملی، مواردی مشاهده می‌شود که قابل هضم و پذیرش برای نیرو‌های انقلاب نیست. در ادبیات امام و خلف صالحش (امام خامنه‌ای عزیز) قرار بود رسانه ملی به دانشگاه انسان‌ساز و مؤثرترین مرکز نشر معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی تبدیل شود و نقطه ثقل و گرانیگاه فرهنگی کشور در صداوسیما باشد. همگان از مشرب رسانه رفع عطش کنند و در دایره فرهنگ و تربیت حرف اول را از صداوسیما بشنویم. قرار بود شما الگو باشید نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای مردمان منطقه و جهان، قرار بود رسانه ملی روح و روان انسان‌ها را مدیریت کند.

آقای علی‌عسکری خود قضاوت کنید وضعیت فعلی رسانه چیست و کجاست؟ آیا شما در تراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کنید؟ در سریال‌ها چه اتفاقات تربیتی و ارزشی را می‌توانید ارائه دهید؟ معرف جامعه ایران اسلامی کدام سریال است؟ آدرس یکی را بدهید. به بوی باران دل‌خوش کنیم که در آن قتل پشت قتل را نمایش دادید و بقیه قضایا در این مجموعه یا به سریال کاملاً ضداخلاقی پایتخت یا به سریالی که قرص می‌خورند و اموال مردم را غارت می‌کنند که حتی یک پیام فرهنگی را در آن نمی‌توان دید یا به سریال‌هایی که لودگی را سرمشق قرار داده و زندگی‌های لوکس را ترویج می‌کنند؟

در شرایط سخت اقتصادی آیا تبلیغ اشرافی‌گری رواست؟ چقدر مردمانی که خانه‌های شیک و لوازم زندگی لوکس را می‌بینند و حسرت می‌خورند که بخشی از نقش‌آفرینان این فیلم‌ها معمولاً کسانی هستند که دل در گرو کشور و انقلاب ندارند.

غیب‌پرور در ادامه آورده است: آقای علی‌عسکری؛ این تذهبون، آیا مسئولان رسانه ملی می‌دانند یا در غفلتند یا خدای نکرده بگوییم جریان نفوذ اتفاق افتاده است؟ جناب علی‌عسکری نوشتن این جمله تلخ است، خدا می‌داند تلخ که است، ولی به نظر می‌آید کلاف کار از دست شما خارج شده است.

چگونه است که در برنامه زنده بازیگری نه‌چندان مطرح می‌آید و همه چیز را زیر سؤال می‌برد، به گونه‌ای که شما مجبور می‌شوید آنتن را قطع کنید (فرمول یک و سخنان نسنجیده امیرحسین رستمی)، چرا دقت نیست؟ همان شب با مدیر شبکه یک آقای زین‌العابدین تلفنی صحبت کردم، ولی دیگر فایده‌ای نداشت.

برادر ارجمند برای خدا یا اصلاح کنید یا واگذار نمایید. این انقلاب به برکت خون شهیدان پیروز شد و به ثمر نشست که خط مبارک و سرخ آنان هنوز تداوم دارد که شهید سرافراز قاسم سلیمانی از آن جمله است. شما امانتدارید، بگذارید تاریخ راجع به شما خوب قضاوت کند. به نیرو‌های مؤمن و انقلابی میدان دهید، مجاهدانه جلوی خط ضدانقلاب و نفوذی بایستید و به نصرت الهی مطمئن باشید. از اینکه این قلم قدری تند و تلخ بود بر این برادرتان خرده نگیرید که جز عمل به وظیفه شرعی چیزی در ذهن و قلبم نبوده و نیست.

برادر شما غلامحسین غیب‌پرور
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
1
4
درود بر سردار عزیز !!!!!
امان از خواصی که غافل یاکاهل یا جاهل ویا باطل اند!
خب برادر عزیز !!! چه اصراری داری وقتی توان انجام مسئولیت نداری قبول مسئولیت میکنی !!!!!؟
خندیدن وشادی مردم را بهانه کردید تا ولنگاری را تبلیغ کنید ایا برای شما هم هدف وسیله توجیح میکند ؟نه خنده به هرقیمتی نمی ارزد!.
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
آری منم از دست اشرفی گری و لات بازی بعضی فیلم ها و ... خیلی ناراحتم

احسنت سردار احسنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
افرین بر سردار عیب پور.درد دل بسیاری از بینندگان را بیان کردید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
فریاد مردمان همه از دست دشمن است فریاد سعدی از دل نامهربان دوست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
صداتون الان در میاد ؟
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
متاسفانه این حرف دل خیلی هاست مخصوصا خانواده های ارزشی وانقلابی ،،،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
0
0
علی عسگری چقدر بگیم مرد این کار نیستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
واگذار؟؟
نچ چه کسی مقام میز ریاست پول .... را واگذار کرده که ایشون دومی باشه
همون اصلاح بهتره
قردا گروهی دیگر از کاردانان صدا سیما را با اصلاح طلبان جایگزین میکند
حله؟؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار