کد خبر: 996312
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض گزارش داد
سرهنگ سیف الله نوایی از دستگیری ۲ سارق منزل بلافاصله پس از سرقت در یک عملیات پلیسی خبر داد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ سیف الله نوایی در گفتگو با خبرنگار جوان، گفت: ساعت ۲۱:۰۰ دوم فرودین ماه با تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر حضور دو سارق در ساختمان سکونتش، ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در جریان وقوع سرقت از منزلی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپی از ماموران عملیات کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند، گفت: با حضور ماموران در محل شاکی به گشت انتظامی کلانتری مراجعه و اظهار داشت، ساعت ۲۱:۰۰ وقتی به منزلم برگشتم، مشاهده کردم دو مرد در حال خروج از خانه ام هستند. ناگهان داد و بیداد کردم، یکی از سارقان به سمتم حمله ور و با سلاح سردی که همراه داشت من را مجروح و به سمت پشت بام ساختمان حرکت کرد و سارق دیگر در داخل ساختمان است.

کلانتر محله باغ فیض تصریح کرد: ماموران کلانتری برای بررسی‌های بیشتر مشاعات ساختمان را بازید و وارد پارکینگ ساختمان شدند و خودرو‌های داخل پارکینگ را بررسی و با فردی که داخل خودروی بی ام و نشسته بود و سعی در پنهان کردن خود داشت مواجه شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مظنون به محض دیدن ماموران درب خودرو را قفل و با سلاح سرد آنان را تهدید می‌کرد، افزود: با بازکردن درب خودرو توسط ماموران کلانتری متهم از خودرو پیاده به صورت پیاده قصد فرار از داخل ساختمان را داشت که ماموران فرمان ایست را صادر می‌کنند.

وی افزود: متهم که توجهی به فرمان پلیس نمی‌کرد، تیر هوائی شلیک و موفق شدند در یک عملیات پلیسی، سارق را دستگیر کنند و در بازرسی بدنی از وی یک قطعه کارت عابر بانک و گوشی اپل کشف شد.

سرهنگ نوایی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مامورن موفق شدند متهم دوم پرونده را که در پشت بام ساختمان پنهان شده بود، دستگیر کنند و در بازرسی بدنی از وی نیز ساعت مچی مال باخته کشف و هر دو متهم به همراه اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری باغ فیض ابراز داشت: سارقان در بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار