کد خبر: 995642
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
جشنواره فیلم کن خبر رسانه‌های فرانسوی مبنی بر لغو جشنواره امسال را انکار کرد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: هفته نامه فرانسوی «لو پوئن» نوشت: مسولان جشنواره کن می‌گویند، برگزاری جشنواره کن امسال با وجود بحران کرونا اگر غیرممکن نباشد٬ بسیار دشوار خواهد بود.

جشنواره کن خبر رسانه‌های فرانسوی مبنی بر لغو جشنواره امسال را انکار کرد.

جشنواره بین المللی فیلم کن گزارش‌های متعدد رسانه‌های فرانسوی مبنی بر لغو جشنواره به دلیل نگرانی از ویروس کرونا را انکار و نادرست عنوان کرد.

این در حالیست که دولت فرانسه محدودیت‌ها و تدابیر شدید امنیت بهداشتی را اعلام کرد؛ بنابراین هرگونه رویداد و تجمع بالای ۱۰۰ نفر ممنوع خواهد بود. همچنین تمام مهد کودک‌ها٬ مدارس٬ دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها از روز دوشنبه تعطیل خواهند شد.

کشور‌های آلمان٬ اسپانیا و آلمان نیز بالاترین محدودیت‌ها را برای پیشگیری از شیوع بیشتر و سریعتر ویروس کرونا اتخاذ کرده‌اند. آمریکا نیز مرزهایش را به روی تمام مسافران اروپایی بسته است. دیروز بریتانیا و ایرلند نیز به فهرست ممنوعیت آمریکا اضافه شدند.

مسولین جشنواره کن، اما رسما اعلام کرده‌اند که فعلا تا اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین ۱۳۹۹) تصمیمی برای برگزار شدن یا نشدن این رویداد مهم سینمایی نخواهند گرفت و در آن زمان به اقتضای شرایط در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد.

شانزدهم آوریل ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) زمان رسمی انتشار برنامه‌های جشنواره کن مقرر شده و تاریخ برگزاری آن از ۱۲ تا ۲۳ ماه می ۲۰۲۰ (۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۹۹) خواهد بود.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار