کد خبر: 995126
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
پول خوبی به خوانندگان ایرانی دادند و با هواپیمای وی‌آی‌پی به عربستان رفتند، اما در نهایت اجرای ضعیفی داشتند. به عنوان یک هنرمند معتقدم که این کار جایز نبود و اگر من بودم این کار را نمی‌کردم.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: قاسم افشار خواننده پاپ درباره اجرای خوانندگان ایرانی در عربستان سعودی اظهار داشت: من در ابتدا نسبت به این اتفاق تعجب کردم. به عنوان یک هنرمند معتقدم که این کار جایز نبود و اگر من بودم این کار را نمی‌کردم.

افشار ادامه داد: قیمت بلیت‌ها معمولا شان هنرمند را حفظ می‌کند و قیمت بلیت اجرای خوانندگان ایرانی به مراتب پایین‌تر از خوانندگان دیگر کشور‌ها بود. اجرای آن‌ها نیز در این فستیوال بسیار ضعیف و پایین‌تر از همیشه بود. البته نه من، که خیلی از افراد دیگر هم که اجرا‌های این خواننده‌ها را دیده بودند، معتقد هستند که اجرا‌ها بسیار ضعیف بود. حتی یکی از آن‌ها در واقع اجرای زنده نداشت و پلی‌بک اجرا کرد. نمی‌دانم چه اصراری هست وقتی کسی نمی‌تواند بخواند، دوست دارد که حتما اجرا داشته باشد.

وی افزود: من حتی تماشاچی هم در سالن ندیدم. اگر دقت کرده باشید، زمانی که خوانندگان اجرا می‌کردند صدای همهمه و واکنشی در سالن نبود و در کل استقبالی از این برنامه نشده بود.

خواننده پاپ کشورمان در پایان گفت: من فکر می‌کنم که پول خوبی به این افراد دادند و با هواپیمای وی‌آی‌پی به عربستان رفتند، اما در نهایت اجرای ضعیفی داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار