کد خبر: 994030
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
امنیت روانی مردم و آرامش جامعه تعارف‌بردار نیست
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی بر جدیت در برخورد با افرادی که مغرضانه و عامدانه، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، تأکید کرد و گفت: امنیت روانی مردم و آرامش جامعه تعارف‌بردار نیست.

محمدباقر آقایی در جلسه کارگروه اطلاع‌رسانی و آرام‌بخشی قرارگاه پدافند زیستی استان، اظهار داشت: مدیریت افکار عمومی باید، مورد تجدیدنظر قرار گیرد و این امر نیازمند تشکیل تیم‌های تخصصی و استفاده از تمام ظرفیت هاست.

 وی، بر جدیت در برخورد با افرادی که مغرضانه و عامدانه، امنیت روانی مردم را هدف قرار می‌دهند، تأکید کرد و گفت: امنیت روانی مردم و آرامش جامعه تعارف‌بردار نیست.
 
آقایی با بیان اینکه آموزش و اطلاع‌رسانی مردم در قالب‌های مختلف انجام می‌شود، یادآور شد: مشکل اساسی در شرایط کنونی در زمینه آرامش‌بخشی به جامعه است.
 
وی تصریح کرد: شایعات موجود در جامعه باید رصد شده و با ترویج آموزش‌های خودمراقبتی، پیشگیرانه همگانی و امنیت روانی مردم حفظ شود.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان‌شرقی درخصوص آمار مبتلایان به کرونا نیز خاطرنشان ساخت: مغایرت آمارهای مبتلایان به ویروس کرونا در کشور، به مغایرت زمان اعلام نتایج آزمایش برمی‌گردد و دلیلی بر کتمان آمار وجود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر