کد خبر: 994019
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
احمد نجفی بازیگر و تهیه‌کننده سینما که سابقه اجرای برنامه‌های پرمخاطب و جذابی مثل «صندلی داغ» را در کارنامه خود دارد، قرار است در ایام تعطیلات نوروز با اجرای یک برنامه گفت‌وگومحور در شبکه ایران‌کالا ضمن ارائه یک برنامه مفرح به کمک فضای کسب و کار و تبلیغ مصرف کالای ایرانی بیاید.
سیدمرتضی ذاکر
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: این روز‌ها صداوسیما در تکاپوی رونق تولید است و موضوعی که چندین سال است رهبر معظم انقلاب روی آن تأکید دارند، این روز‌ها با بالا گرفتن موضوع ویروس کرونا از سوی مدیران رسانه ملی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. شاید از این نظر که مدیران سیما تکانی در این جهت به خود داده‌اند بتوان مسئله ویروس کرونا را مؤثر تلقی کرد. دیروز در این باره شاهد برگزاری نشست ستاد رسانه‌ای رونق تولید رسانه ملی و وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی وضعیت بازار اسفند۹۸ با حضور قائم مقام وزیر و معاون سیما نیز بودیم.

اما شبکه ایران‌کالا با تولید برنامه‌های متنوع حول محور تبلیغ کالای ایرانی و رونق بخشیدن به تولید ملی سعی دارد آنتن نوروزی این شبکه را برای مخاطبان جذاب‌تر کند. از جمله این برنامه‌ها، برنامه گفت‌وگومحوری است که در آن احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون با صاحبان نشان‌های تجاری مطرح و موفق کشور با شعار «فرشی قرمز در بازار بزرگ ایران برای شما تولیدکنندگان ایرانی پهن کرده‌ایم»، گفتگو‌های جذاب و تماشایی را انجام داده است. این برنامه که در بازار بزرگ ایران در حال ضبط است، قرار است در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید و در ایام تعطیلات نوروز از شبکه ایران‌کالا پخش گردد. نجفی که سابقه بازیگری فیلم‌های سینمایی مانند پناهنده، توفان شن، دندان مار، شورشیرین و نیز سریال‌هایی مثل معمای شاه، ولایت عشق و نیز مجموعه محبوب و نوستالژی کارآگاه علوی را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، در حالی که نتوانست در حوزه تهیه‌کنندگی سینما با فیلم «من یک ایرانی‌ام» روز‌های موفقی را پشت سر بگذارد، قرار است پس از سال‌ها مجدداً به مدیوم تلویزیون بازگردد. حرکت به سمت تولید برنامه‌های جذاب با حضور برخی چهره‌های سرشناس کشور در شبکه ایران‌کالا تنها مختص ایام تعطیلات نوروز نیست و مسئولان این شبکه با تولید ویژه‌برنامه‌هایی سعی در تقویت بازار کالا‌های داخلی دارند. از جمله همزمان با آغاز موج ابتلا به ویروس کرونا و نیاز هموطنان به ماسک و لوازم بهداشتی، این شبکه تلویزیونی به منظور آرام‌سازی فضای جامعه و اطلاع‌رسانی از میزان تولید این محصولات توسط تولیدکنندگان داخلی با برقراری ارتباط زنده تصویری از نقاط مختلف کشور، روزانه به طور میانگین دو کارخانه تولید محصولات بهداشتی را معرفی نموده و مدیرعامل کارخانه نیز گزارشی را از میزان تولید این محصولات به اطلاع مخاطبان این شبکه می‌رساند. در همین زمینه نیز تاکنون سه کارخانه که تا پیش از این تعطیل شده و به خاطر نیاز به محصولات بهداشتی مجدداً آغاز به کار کرده‌اند در این برنامه معرفی شده‌اند. مسابقه «ایرونی‌جات» نیز یکی دیگر از تولیدات شبکه ایران‌کالاست که محور آن رقابت بر سر حدس‌زدن قیمت کالا‌های مختلف تولید ایران است و شاید بتوان گفت رقابتی است برای درست خرید کردن. کالا‌هایی در مقابل شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد و کسی که آن را به قیمت بهتر و پایین‌تر بخرد، برنده است. حدس‌زدن درست قیمت کالا‌ها در هر بخش باعث صعود شرکت‌کننده به مرحله بعد شده و جوایز بیشتری را نصیب او خواهد کرد.

سری اول مسابقه «ایرونی‌جات» در ۲۶ قسمت از شبکه ایران‌کالا پخش گردید و هم اکنون مراحل پیش‌تولید سری جدید مسابقه به کارگردانی رضا مهرانفر آغاز شده و اجرای آن نیز بر عهده سام نوری بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود. علاقه‌مندان به حضور در سری جدید مسابقه «ایرونی‌جات» می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این برنامه به نشانی www. iroonijat. ir به صورت انفرادی یا گروهی (تولیدکنندگان، شرکت‌ها و سازمان‌ها) اقدام به ثبت‌نام کنند. سری جدید مسابقه «ایرونی‌جات» در ۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای تولید خواهد شد و پخش آن نیز به زودی از شبکه ایران‌کالا آغاز می‌شود. شبکه ایران‌کالا یکی از شبکه‌های تلویزیونی است که از روز ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۹۶ به طور رسمی افتتاح شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار