کد خبر: 992799
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
فیلم مستند «زمین می‌لرزد» به کارگردانی عادل انیسی و محمدجواد رحیمی با روایتی دیده نشده از شهید ابراهیم خلیلی که در جریان جنگ سوریه بیش از ۱۰ هزار مین را خنثی کرد، آماده نمایش شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین:  به گزارش «جوان» دو سال قبل داعش هنگام عقب‌نشینی از منطقه بحرالسد در شمال شرق سوریه بیش از ۱۰ هزار مین ضدنفر در زمین جاسازی کرد و جان صد‌ها هزار نفر از مردم سوریه در خطر قرار گرفت و فرماندهی شجاع از لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) توانست قبل از شهادت با کمک نیرو‌های خود بیش از ۱۰ هزار مین را خنثی کند.

مستند «زمین می‌لرزد» روایتی از شهید ابراهیم خلیلی از فرماندهان لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) است که همراه با نیروهایش با حضور در سوریه به پاکسازی مناطق تحت کنترل داعش از وجود مین‌های ضدنفر پرداختند. در این فیلم برای اولین بار نشان داده می‌شود که نیرو‌های ایرانی در شرق حلب و در هشت دقیقه‌ای خط مقدم نبرد با داعش چگونه به کمک مردم سوریه شتافتند و زمین را از غرش مین‌های داعشی در زیر پا‌های مردان و زنان و کودکان سوری نجات دادند.

فیلمبرداری فیلم مستند «زمین می‌لرزد» در شرایط بسیار سخت جنگی به مدت یک هفته با محوریت شهید ابراهیم خلیلی در نزدیک‌ترین منطقه به خط مقدم نبرد با داعش در شرق حلب انجام و پس از چهار ماه تدوین آماده نمایش شد. فیلم مستند «زمین می‌لرزد» به کارگردانی مشترک عادل انیسی و محمدجواد رحیمی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار