کد خبر: 991684
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
امام جمعه شاهین شهر:
حجت الاسلام قاسم هاشمی گفت:رسانه ها در امید آفرینی، افزایش نشاط، افزایش آرامش روانی، تقویت مشارکت اجتماعی و آگاهی دهی در برهه حساس کنونی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی  اداره کل اوقاف  و امور خیریه  استان اصفهان امام جمعه شاهین شهر اظهار کرد: به جرات می‌توان گفت که رسانه ها در امر انتخابات یکی از تاثیرگذار ترین مولفه هایی هستند که می توانند در بحث افزایش مشارکت عمومی نقش آفرین باشند، زیرا امروز بیش از هر زمان دیگر دسترسی به اطلاعات تسهیل شده است.

هاشمی  افزود: نقش رسانه ها در امید آفرینی، افزایش نشاط، افزایش آرامش روانی، تقویت مشارکت اجتماعی و آگاهی دهی در برهه حساس کنونی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد واگر رسانه ها  آثار منفی و تبعات  ناشی  از بی  تفاوتی  را تبیین کنند  به مشارکت  گسترده  در انتخابات  پیش رو  کمک شایانی کرده اند

این مقام مسئول  افزود: رسانه ها نقش چند بعدی داشته و هم خواسته های مردم را به مسولین و هم درخواست مسولین را به مردم اطلاع رسانی می کنند.

وی اظهار کرد: رسانه ها با نفوذ در افکار و مدیریت آن، سطح دید سیاسی افراد جامعه را برای حضور در انتخابات آماده می کنند.

حجت الاسلام هاشمی  در ادامه افزود: در مدت زمان محدود تبلیغات در انتخابات ، امکان ارتباط تک تک افراد جامعه با کاندیدا ها و پاسخگویی به سوالات و خواسته های آنها و ارایه برنامه توسط کاندیدا وجود ندارد، در این میان رسانه ها می توانند فارغ از محدودیت های زمانی، مکانی، امکان ارتباط وسیعی بین رای دهندگان و کاندیدا ها را فراهم سازند.

قاسم هاشمی  در ادامه افزود: حضور و ظهور شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه های پرمخاطب در شرایط کنونی نقش بی بدیلی در جهت دهی رویدادهای مهم سیاسی از قبیل انتخابات دارد؛ با توجه به گستردگی مخاطبان و افزایش گوشی های هوشمند، به نظر بنده به عنوان یک فعال رسانه ای، ظرفیت فوق العاده ای برای آگاه سازی عمومی و بیان شفاف نقش و تاثیر انتخابات در تعیین سرنوشت جامعه می توانند ایفا کنند.

امام جمعه شاهین شهر  نقش رسانه را در زمینه تقویت مشارکت حداکثری مردم مورد تاکید قرار داد و گفت: رسانه با تبیین شرایط  کشور در گام دوم انقلاب، می تواند مردم را برای حضور ترغیب کرده و با تزریق امید، آینده روشن کشور با مشارکت حداکثری به تصویر بکشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها