کد خبر: 990171
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
رییس پلیس راه استان اردبیل:
رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: عملیات برف روبی و نمک‌پاشی در اکثر محورها استان انجام شده است وهم اکنون تمامی جاده های اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ سید محمد صفوی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی رانندگان  قبل از سفر خودروهای خود را بررسی و با  اطمینان از سلامت فنی خودرو، سوخت کافی و همراه داشتن زنجیر چرخ حرکت کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان علاوه بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی از سالم بودن سیستم گرمایشی وسیله نقلیه و برف پاکن خودرو اطمینان حاصل کنند و در صورت ضرورت سفر مسافران لباس گرم و غذای کافی به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به مه آلود بودن هوای استان اردبیل رانندگان به هنگام رانندگی فاصله طولی را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

رییس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به بارش برف و تغییر شرایط جوی اضافه کرد: تردد در محور خلخال - اسالم، اردبیل - آستارا و نیر - سراب فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و تا اصلاع ثانوی تردد کامیون‌های کشنده در محور خلخال - اسالم ممنوع می باشد.

وی گفت: پلیس راه استان استان اردبیل با آمادگی کامل در تمام جاده های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر