کد خبر: 990158
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده در جلسه برگزاری مراسم بزرگداشت سردارحاج قاسم سلیمانی در اردبیل اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک امر مهم و حائز اهمیت است و در این زمینه باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا بتوانیم از اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی پاسداری و صیانت کنیم.

وی افزود: شهیدان با تاسی از مکتب حسینی در برابر استکبار جهانی ایستادند و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت حسینی است که باید این مهم را به جوانان و نسل امروزی تبیین کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: خصوصیات اخلاقی و اعتقادی این شخصیت فراموش‌نشدنی است و نباید یاد و خاطره این شهید والامقام کمرنگ شود و در این زمینه باید در برگزاری مراسمات و یادواره‌ها یاد و خاطره شهیدان والامقام و شهید سلیمانی مورد توجه واقع شود.

بابازاده گفت: پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و قرارگیری در این مسیر به عنوان یک رسالت و وظیفه حساس باید مورد توجه واقع شود و در این زمینه بی‌توجهی به این مسائل به هیچ وجه قابل قبول نیست بلکه باید با تبعیت از ایشان در مسیر معنوی و صحیح قرار بگیریم.

وی اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام را نباید هیچ گاه به باد فراموشی بسپاریم چرا که در عصر کنونی که هجمه‌های روانی اولویت اساسی دشمنان و استکبار جهانی است به فراموشی سپردن یاد و خاطره شهدای والامقام یکی از اهداف مهم آنان است که باید در این زمینه بصیرت و آگاهی اولویت باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر