کد خبر: 988430
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
مسابقه مشابه «برنده باش» در شبکه یک سیما
چند ماه بعد از تعطیلی مسابقه تلویزیونی «برنده باش» به دلیل شبهات شرعی در جوایز و همچنین ایرادات متعدد در برگزاری این مسابقه، مسابقه مشابهی با تغییر نام به آنتن تلویزیون بازمی‌گردد.
هادی عسگری
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «برنده باش» درباره مسابقه جدید تلویزیونی که «ایران» نام دارد، می‌گوید: شرکت‌کنندگان در این مسابقه با مراجعه به سایت شبکه یک می‌توانند اپلیکیشن «ایران» را دانلود و به سؤالات دسترسی پیدا کنند. تمامی سؤالات این اپلیکیشن با موضوعاتی، چون فرهنگ، هنر، تاریخ، جغرافیا، ورزش، گردشگری، ادبیات، مشاهیر، سینما و تلویزیون و به طور کلی در مورد کشورمان ایران طراحی شده است. در مرحله اول حدود ۵ هزار سؤال ارائه می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از دانلود اپلیکیشن سؤال‌ها را مشاهده کنند. نکته جالب اینکه پاسخ تمامی سؤالات در این اپلیکیشن وجود دارد و علاقه‌مندان مانند یک امتحان باید سؤالات را مطالعه و سپس در مسابقه شرکت کنند.

رضایت می‌افزاید: شرایط شرکت در مسابقه نیز به این شکل است که افراد ضمن تشکیل یک گروه پنج نفره، فردی را به عنوان سرگروه مشخص می‌کنند. پس از اعلام آمادگی گروه، تمامی اعضا می‌توانند وارد قسمت «آزمون» مسابقه شوند و در یک آزمون چهار گزینه‌ای شرکت کنند. گروه باید امتیاز خود را در هفته در چهار گروه اول برسانند تا شرایط شرکت در مسابقه را پیدا کنند. لازم به یادآوری است که تمامی این مراحل از جمله دانلود اپلیکیشن و شرکت در آزمون کاملاً رایگان بوده و هیچ گونه هزینه‌ای برای علاقه‌مندان نخواهد داشت. تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «ایران» می‌گوید: اعضای خانواده و فامیل با هر سن و هر نسبتی می‌توانند با یکدیگر همگروه شوند و با گروه مقابل به رقابت بپردازند. علاوه بر اعضای خانواده و فامیل، دوستان نیز در دو گروه آقایان و خانم‌ها می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. دو گروه شرکت‌کننده که امتیاز بالاتری در اپلیکیشن کسب کرده‌اند وارد مسابقه می‌شوند. یک نفر به عنوان سر گروه و چهار نفر دیگر اعضای گروه هستند که در هر مرحله اعضا یک به یک باید رقیب را شکست دهند تا بتوانند در مسابقه باقی بمانند و در نهایت بتوانند جایزه بزرگ مسابقه را از آن گروه خود کنند. بازگشت دوباره اپلیکیشن‌ها و کد‌های دستوری خرید شارژ و انتقال وجه که قرار بود دیگر در برنامه‌های تلویزیونی حضور نداشته باشند، نشانه‌ای از انعطاف بالای مدیران صداوسیما در مقابل پیشنهاد‌های این اپ‌ها دارد. پخش مسابقه «برنده باش» پس از انتقاد‌های زیادی که به جولان «ستاره مربع‌ها» در تلویزیون شده بود، متوقف شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار