کد خبر: 987660
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹
مرد خلافکار در مرخصی زندان با همدستی سه برادر خلافکارش که خرده‌فروش مواد مخدری را به قتل رسانده، از محل گریختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت ۱:۳۰ بامداد دیروز چهارشنبه دوم بهمن ماه مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد با تلفن همراه کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تماس گرفتند و اعلام کردند پسر جوان زخمی پس از انتقال به بیمارستان امیرالمؤمنین در جنوب شهر به کام مرگ رفته است. با اعلام این خبر قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر جوانی روبه‌رو شدند که با اصابت ضربه چاقویی به قلبش از پای در آمده‌بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول که فریبرز نام دارد ساعت ۱۲:۳۰ نیمه شب با چهار مرد پژو سوار جلوی خانه‌شان درگیر شده که در جریان آن یکی از چهار مرد او را با چاقو زخمی کرده و بعد همگی از محل گریخته‌اند.

یکی از اعضای خانواده مقتول به مأموران گفت: ساعتی قبل از درگیری فریبرز خانه بود و تلفنی با مرد جوانی به نام هوشنگ مشاجره لفظی می‌کرد تا اینکه ساعت ۱۲:۳۰ زنگ در خانه‌مان نواخته شد. سپس فریبرز بیرون رفت که ثانیه‌هایی بعد صدای درگیری و فریاد‌های دلخراش فریبرز از داخل کوچه به گوشمان رسید که بلافاصله به داخل کوچه رفتیم و با پیکر غرق در خون فریبرز روبه‌رو شدیم. همان لحظه مشاهده کردیم، هوشنگ با برادرانش با خودروی پژو ۲۰۷ از محل گریختند. ما به سرعت فرزندمان را به بیمارستان رساندیم، اما او بر اثر شدت جراحات و خونریزی فوت کرد.

درگیری مرگبار به خاطر مواد مخدر
مأموران در تحقیقات بعدی دریافتند فریبرز خرده‌فروش مواد مخدر و خلافکار است و هوشنگ با برادرانش نیز فروشنده کلی مواد‌مخدر هستند. همچنین مشخص شد فریبرز با هوشنگ و برادرانش اختلاف حساب مالی داشته و از قبل با هم در این محل قرار گذاشته بودند که لحظه حادثه هوشنگ همراه سه برادرش به در خانه فریبرز می‌آیند و در درگیری او را زخمی می‌کنند و از محل می‌گریزند.

تحقیقات میدانی و گفته‌های شاهدان عینی حکایت از این داشت ضربه مرگبار را هوشنگ که از خلافکاران سابقه‌دار است، به فریبرز می‌زند.

بدین ترتیب با به‌دست آوردن این اطلاعات مأموران راهی خانه چهار برادر خلافکار شدند تا آن‌ها را دستگیر کنند که متوجه شدند متهمان را لحظه ورود مأموران دو نفر از دوستان خلافکارشان به نام‌های تیمور و بهروز از محل فراری داده‌اند. در چنین شرایطی مأموران به دستور بازپرس ساسان غلامی، تیمور و بهروز را به اتهام فراری دادن متهمان دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

بازجویی از ۲ متهم
دو متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

تیمور در ادعایی گفت: من و بهروز از دوستان صمیمی هوشنگ و برادرانش هستیم. هوشنگ و برادرانش خلافکار حرفه‌ای و مشهور محله‌مان هستند، به طوری‌که همه از آن‌ها حساب می‌برند. هوشنگ چند سال قبل به اتهام قاچاق مواد‌مخدر و درگیری دستگیر و زندانی شد تا اینکه مدتی قبل به او عفو خورد و با گذاشتن سند به مرخصی آمد. او هر بار که به مرخصی می‌آمد، خلاف می‌کرد و هر چند روز یک بار هم خودش را به پلیس امنیت معرفی می‌کرد و حاضری می‌زد. وی ادامه داد: مقتول از مدتی قبل به خاطر خرید مواد مخدر با هوشنگ و برادرانش اختلاف حساب مالی پیدا کرده‌بود و به خاطر همین موضوع هر چند روز یک‌بار در فضای مجازی برای هم کری می‌خواندند تا اینکه شب حادثه هوشنگ همراه سه برادرش برای گرفتن طلبش به در خانه پدری فریبرز رفتند و این درگیری خونین را رقم زدند. پس از درگیری هوشنگ تلفنی موضوع را به من و بهروز خبر داد و ما کنجکاو شدیم و به خانه آن‌ها رفتیم که مأموران ما را به اتهام فراری دادن چهار متهم دستگیر کردند.

بهروز هم در ادعایی گفت: من از بستگان متهمان هستم و با یکی از آن‌ها به نام چنگیز رابطه دوستی بیشتری دارم، البته چنگیز آن شب در آن درگیری حضور نداشت. چون چنگیز خلافکار معروفی است و چند سال قبل به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر و به اعدام محکوم شد، اما مدتی بعد عفو خورد و الان پس از گذشت هفت سال با پا بند الکترونیکی از زندان آزاد شده‌است و به همین خاطر هم آن شب در درگیری دخالتی نکرد.

دو متهم به دستور قاضی غلامی برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند. مأموران پلیس در تلاشند تا چهار برادر خلافکار فراری را دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار