کد خبر: 987294
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری‌ تبریز با نمک‌ پاشی بدون برنامه محیط‌زیست را آلوده‌ نکند.

 عبدالله تقی‌پور  در جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز که به جمع‌ بندی برنامه‌های پیشنهادی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در سال ۹۹ اختصاص یافته بود، اظهار داشت: امروز زمان استفاده از نمک‌ جامد برای برف‌روبی گذشته و باید شهرداری به سمت تکنولوژی‌های جدید که مضرات‌ کمتری‌ برای محیط زیست و شهروندان دارد حرکت کند.

وی گفت: سال آینده سال نهضت‌ فضای سبز شهری است که باید با مطالعات کارشناسی محیط زیست تبریز را ارتقاء بخشیم.

تقی‌پور ادامه داد: متاسفانه شهرداری مطالعه‌ای برای توجیه و تبدیل روش‌های سنتی برف روبی به cma که روشی نوین و کم ضرر برای محیط زیست است انجام نداده که باید این مطالعات انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از اینکه درخواست ما مبنی بر استفاده از روش‌های نوین برف‌روبی از شهرداری تبریز همیشه بی‌جواب باقی مانده است، گفت: نمک پاشی موجب آلودگی آب‌ها و محیط زیست به مدت ۴۰۰ سال می‌شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز  با اشاره به اینکه در سال‌های قبل در فصل سرما خودروها از تایر یخ شکن استفاده می‌کردند اما اکنون این فرهنگ از بین رفته است، گفت: شهرداری‌ با نمک‌ پاشی بدون برنامه محیط‌زیست را آلوده‌ نکند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر