کد خبر: 985776
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: تعاونی‌ها نقش مهمی در توسعه و رونق اشتغال و تولید دارند که راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال با همراهی تعاونی‌ها رونق اقتصادی را ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور و وزرا به استان اردبیل اعتبارات مناسب و شایسته‌ای برای راه‌اندازی و احیای مجدد واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال تصویب شد که در سریع‌ترین زمان نسبت به جذب این اعتبارات اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش تعاونی‌ها در راه‌اندازی واحدهای راکد صنعتی در اردبیل خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی اردبیل در حال حاضر با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند که انتظار می‌رود با همکاری و مشارکت تعاونی‌ها شاهد توسعه و رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل به اهداف و برنامه‌ریزی‌‌های دشمنان در براندازی اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: دشمن راهکارهای متعددی را برای به حاشیه کشاندن ایران در سر می‌پروراند که در چند سال اخیر با نشانه گرفتن اقتصاد ایران درصدد ایجاد دلسردی در بین مردم است اما در این بین اقدامات دولت در راه‌اندازی واحدهای تولیدی تمام کید دشمنان را خنثی کرده است.

بهنامجو با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی دشمنان تنها با راه‌اندازی و احیای مجدد واحدهای تولیدی محقق خواهد شد، تصریح کرد: واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال استان در اولویت راه‌اندازی مجدد هستند و با ارائه تسهیلات کم‌بهره به چرخه تولید باز می‌گردند.

وی گفت: بانک‌ها، بیمه‌ها و در راس آن تعاون و تامین اجتماعی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه تولید و اشتغال بکار گرفته‌اند، افزود: ما با برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درصدد ایجاد هماهنگی بین بانک‌ها، بیمه‌ها و تامین اجتماعی به منظور احیای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها