کد خبر: 985040
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: طرح یاریگران زندگی در راستای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در ۲۰ درصد مدارس این استان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدغلامحسن خلیلی موسوی در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: این طرح با ارتقای مهارت‌های خودکنترلی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی دانش‌آموزان به همراه جلب مشارکت و مداخله موثر اولیا و مربیان و تشکل‌های دانش‌آموزی، بیش از گذشته زمینه ارتقای عوامل محافظ و کاهش عوامل خطر در مدارس را فراهم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین هدف این طرح ارتقای مهارت‌های بازدارندگی و صیانت در کانون‌های دانش‌آموزی و افزایش قدرت "نه گفتن" در بین دانش‌آموزان با اولویت پیشگیری از اعتیاد است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بیان کرد: در 500 آموزشگاه استان برای اجرای مطلوب طرح کانون یاریگران زندگی در ۵۰۰ آموزشگاه استان کلاس‌های آموزشی برگزار می شود.

خلیلی موسوی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر وظیفه دستگاه خاصی نیست بلکه وظیفه همگانی برای مصون‌سازی جامعه از آفت اعتیاد و کمک به رشد و توسعه و بالندگی ایران اسلامی است و آموزش و پرورش استان آماده همکاری همه‌جانبه با شرکای اجتماعی خود می‌باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر