کد خبر: 984283
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان اردبیل، پس از افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس‌آباد بر لزوم تلاش برای خدمات‌رسانی مناسب به ایثارگران در حوزه‌های اشتغال و درمان تأکید کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه در ابتدای سفر خود به استان اردبیل با حضور در گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه (س) نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
وی در حاشیه این مراسم گفت: امام خمینی (ره) گلزار‌های مطهر شهدا را زیارتگاه‌های عشاق دانسته‌اند و مردم عزیز ما عاشقانه برای زیارت این گلزار‌ها می‌روند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از بیمارستان تخصصی روان‌پزشکی ایثار شهید پاریاب اردبیل نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند درمانی ایثارگران بستری در این مرکز قرار گرفت.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در بازدید از مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال‌های پیش مراکزی را تحت عنوان مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در سراسر کشور راه‌اندازی کرده است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در استان اردبیل فاز مربوط به ورزشی این مجتمع مورد بهره‌برداری قرار گرفته و فاز‌های فرهنگی و توان‌بخشی نیز دارای ۹۰ درصد پیشرفت هستند. اجرای این پروژه با مشارکت استانداری اردبیل صورت می‌گیرد و امیدواریم با همکاری‌های مشترک به‌زودی شاهد افتتاح دو فاز دیگر این مجتمع باشیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به معوقات بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: هفته گذشته و پس از تصمیم رییس جمهور محترم برای سفر به استان اردبیل مقرر شد معوقات بیمه تکمیلی درمان ایثارگران در استان اردبیل پرداخت شود. بر همین اساس شرکت بیمه دی معوقات بیمه تکمیلی را تا پایان سال ۱۳۹۷ با مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.
ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس‌آباد نیز به‌صورت تلفنی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی افتتاح شد.
وی در این تماس تلفنی گفت: متأسفانه امکان حضور مستقیم در آن منطقه فراهم نشد، اما امیدواریم افتتاح این ساختمان و امکانات جدید بتواند منشأ خدمات خوبی به ایثارگران گرامی باشد و شما عزیزان نیز در خدمات‌رسانی به ایثارگران به‌خصوص در حوزه‌های درمان و اشتغال تلاش کنید.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در این تماس با یکی از جانبازان ۷۰ درصد و یکی از پدران شهید شهرستان پارس‌آباد گفتگو کرد.
گفتنی است ساختمان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران پارس‌آباد در دو طبقه به مساحت ۷۸۲ متر مربع با زیر بنای ۳۸۳ مترمربع و در دو طبقه (هر طبقه شش اتاق) با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.
معاون رییس جمهور همچنین با حضور در منزل شهیدان «بابا و حسینعلی نامور» و شهیدان «ابراهیم و غلامحسین رمضانی» با خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار‌ها ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رییس جمهوری گفت: همه ما به شهیدان، ایثارگران و خانواده‌های آنان مدیون هستیم و آرامش و آسایش امروز در کشورمان مدیون همه این عزیزان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار