کد خبر: 983214
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه ۹ دی در اردبیل با سخنرانی عضو تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی ها ویژه برنامه 9 دی‌ماه در اردبیل برگزار می شود و امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور آحاد مختلف مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به این که سخنران ویژه ویژه برنامه 9 دی حسین مظفر عضو تشخیص مصلحت نظام است بیان کرد: در راستای بصیرت‌افزایی و تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، دستگاه‌های دولتی و اجرایی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان یک اولویت اساسی و مهم است که در این روز ملت ایران در یک حرکت خودجوش مردمی با اهداف مقدس دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان را سرکوب خواهند کرد.

نظرپور تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان در این روز با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تا زمان نابودی رژیم‌های استکباری وارد میدان خواهند شد تا نشان دهند کشور ایران اسلامی و نظام مقدس این کشور تنها نیست و همیشه ملت عزیز ایران حامی و پشتیبان این نظام است.

وی اظهار کرد: دشمنان اجازه زیاده‌خواهی ندارند و مردم این فرصت را به آنان نمی‌دهند و با ادامه آرمان‌های امام راحل پایبند انقلاب و نظام هستند و به دشمنان ثابت می‌کنند که دشمن هیچ گاه جایی برای نفوذ به اذهان و دل‌های مردم ندارد و این آرزو را به گور خواهند برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر