کد خبر: 982145
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در راستای پژوهش محور کردن فعالیت‌های دانش‌آموزان در مناطق و مدارس مختلف سطح استان فعالیت‌ پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان اردبیل توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرورش درست دانش‌آموزان نخبه‌ای که در پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی پرورش می‌یابند، دغدغه‌های فعلی که میدان برای نخبگان نیست و کسی به این افراد بها نمی‌دهد را از بین می‌برد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: چشم‌انداز آینده و تمامی برنامه‌ریزی‌‌ها برای مدارس و دانش‌آموزان مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در این راستا اقدامات بسیار مثبت و تاثیرگذاری انجام شده است.

ناصری با تاکید بر اینکه فعالیت‌ پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان اردبیل توسعه می‌یابد تصریح کرد: در راستای پژوهش محور کردن فعالیت‌های دانش‌آموزان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در مناطق و مدارس مختلف سطح استان اردبیل اجرا می‌شود و فعالیت‌ پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان اردبیل توسعه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای برنامه‌های مختلف در پژوهش‌سراهای استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: جشنواره جابربن حیان و جشنواره خوارزمی در رده‌های مختلف تحصیلی برای دانش‌آموزان در تمامی مدارس و به ویژه پژوهش‌سراهای استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمامی مناطق و نواحی آموزش و پرورش سطح استان اردبیل پژوهس‌سرا وجود دارد اظهار کرد: در هر منطقه آموزش و پرورش استان پژوهش‌سراهایی تأسیس شده و در حال فعالیتند که افراد با توجه به علایق و استعدادیابی دبیران، به پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی معرفی می‌شوند و به فعالیت‌های پژوهشی در سطح تخصصی می‌پردازند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر