کد خبر: 981790
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
رییس اتحادیه قنادان با بیان این‌که قیمت انواع شیرینی در شب یلدا بر اساس مصوبه تیر کمیسیون نظارت استان تهران است و هیچ افزایشی نخواهد داشت، گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و بی‌کیفیتی شیرینی، آن را به وزارت صمت یا اتحادیه قنادان گزارش دهند.
سرویس اقتصادی جوان آ‌نلاین: علی بهره‌مند در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه شیرینی برای شب یلدا نداریم و همکاران ما آمادگی کامل برای ارائه شیرینی‌های متنوع به مردم را دارند، خاطرنشان کرد: قیمت شیرینی برای شب یلدا هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و براساس مصوبه تیرماه کمیسیون نظارت استان تهران است.

وی ادامه داد: از لحاظ مواد اولیه شیرینی نیز هیچ کمبودی وجود ندارد. همچنین در بازار آزاد نیز هیچ سوبسیدی از دولت نمی‌گیریم و مواد اولیه با قیمت آزاد است.

رییس اتحادیه قنادان در ادامه به قیمت هر کیلو شیرینی‌تر و خشک اشاره کرد و گفت: برای واحد‌های درجه ۱، قیمت هر کیلو شیرینی‌تر ۳۵ هزار تومان، شیرینی دانمارکی ۲۸ هزار تومان، شیرینی زبان ۲۸ هزار تومان، شیرینی پاپیونی ۲۸ هزار تومان و شیرینی کیک یزدی ۲۱ هزار تومان است. بدیهی است که قیمت شیرینی در سایر واحد‌ها پایین‌تر از این نرخ‌ها است.

به گفته وی، برای کیک نیز قیمت مصوب نداریم و براساس عرف و کیفیت ارائه می‌شود.

بهره‌مند در پایان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ وزارت صمت ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم در زمینه گران‌فروشی است، تاکید کرد: همچنین مردم می‌توانند با شماره‌های ۶۶۹۴۴۴۹۹ یا ۶۶۹۴۴۴۱۱ که مرتبط با اتحادیه قنادان است، در وقت اداری تماس بگیرند و گران‌فروشی، کم‌فروشی و بی‌کیفیتی شیرینی‌ها را گزارش دهند که در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار