کد خبر: 980692
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۵
افندی به نیم‌فصل هم نرسید
قرار بود با تراکتور آقای لیگ برتر شود، می‌گفت حرف قهرمانی بماند برای هفته‌های پایانی و فعلاً باید امتیاز جمع کرد، اما کار افندی با تبریزی‌ها خیلی زودتر از آنچه تصورش را می‌کرد به پایان رسید.
فريدون حسن
سرویس ورزشی جوان آنلاین: ابتدای فصل خبر از قهرمانی و فاصله با دیگر مدعیان لیگ از تبریز به گوش می‌رسید، اما خیلی زود همه چیز رنگ باخت و معلوم شد که تراکتور زنوزی و دنیزلی مثل تمام فصل‌های قبل فقط رنگ و لعاب دارد و در کوره داغ لیگ برتر خیلی زود ترک می‌خورد و می‌شکند.

مصطفی دنیزلی، سرمربی تراکتور دیروز بعد از توافق با مدیرعامل باشگاه از این تیم جدا شد تا رؤیای قهرمانی تبریزی‌ها با او حتی یک نیم‌فصل هم دوام نیاورد و حالا کابوس عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های باقیمانده تا شروع تعطیلات زمستانی لیگ خواب آن‌ها را آشفته کند. تراکتور با دنیزلی لیگ را خوب شروع کرد، اما هرچه پیش رفت مشخص شد که نه پیرمرد ترک‌تبار دیگر آن مربی سال‌های دور و آشنا به فوتبال ایران است و نه بازیکنان پا به سن گذاشته و پراشتباه تراکتور می‌توانند آرزوی دیرینه هواداران فوتبال در تبریز را برآورده کنند. شکست‌های بد و مساوی‌های ناامید‌کننده این تیم در تبریز کار را به‌جایی رساند که دنیزلی حتی نتوانست تا پایان نیم‌فصل هم صبر کند. دنیزلی دیروز در حالی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد که تیمش با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. البته این احتمال وجود داشت که با برتری در دو بازی عقب‌افتاده بتواند به وضعیت خود سروسامان بدهد، اما گویا خود دنیزلی که پیش از این هم به دلایل شخصی درخواست جدایی از تراکتور را داده بود متوجه شد که این تیم کاری از پیش نمی‌برد و این‌بار زودتر دست به کار شد. شاید هم این مربی سرد و گرم چشیده متوجه شده بود که حتی ریخت و پاش‌های مالک باشگاه هم نمی‌تواند تأثیری در روند نتیجه‌گیری تراکتور بگذارد، بنابراین تصمیم گرفت پیش از آنکه اخراج شود خودش با تبریزی‌ها خداحافظی کند. باشگاه تراکتور در سایت رسمی خود با تأیید خبر جدایی دنیزلی از احمد شیخ لاری به‌عنوان جانشین موقت او برای هدایت تیم نام برد. شیخ لاری از ابتدای فصل به‌عنوان سرپرست تیم در کنار دنیزلی حضور داشته و طی سال‌های ۷۹ تا ۸۲ به عنوان دستیار و در فصل ۸۷ – ۸۶ نیز به عنوان سرمربی هدایت تراکتور را برعهده داشته است. باید دید شیخ لاری با چه تاکتیکی پا به میدان می‌گذارد و آیا می‌تواند از پس بازیکنانی که هر کدام برای خود مدعی هستند، برآید یا نه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار