کد خبر: 980353
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
«طلوع ققنوس‌ها» در ۷ قسمت از شبکه‌های ۲، ۳ و افق سیما پخش خواهد شد
نوید پارسا
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: نشست خبری آغاز تولید مجموعه کمیک موشن (داستان مصور متحرک) «طلوع ققنوس‌ها» با محوریت زندگی حاج عباس باقری، راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم، روح الله قربانی در پاتوق خبر برگزار شد.
در این نشست، رضا امیدوارتجریشی، نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی ضمن بیان توضیحاتی درباره این مجموعه گفت: هدف از تولید این مجموعه، ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی است و حمایت مالی از آن را شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور بر عهده دارد. وی افزود: این مجموعه در هفت قسمت از شبکه‌های ۲، ۳ و افق سیما پخش خواهد شد.

دبیر جوانان مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام اول با خاطراتی مواجه هستیم که کتاب‌هایشان نوشته شده، اما در ادامه راه، ممکن است به سوژه‌هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن‌های تولیدی باعث می‌شود نویسندگان دفاع مقدس سراغ این سوژه‌ها بروند. در ادامه برنامه، حاج عباس باقری به نقل خاطراتی از اولین روز جنگ و اعزامش به مناطق جنگی غرب کشور پرداخت. سلطانی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد نیز در این نشست سخنرانی کرد.

وی با اشاره به موقعیت شرکت حمل و نقل فجر جهاد و نقش این شرکت در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در جنگی تمام عیاریم و در سال گذشته شاهد سرمایه‌گذاری دشمن روی اعتصابات رانندگان حمل و نقل عمومی بودیم که شکر خدا این توطئه هم خنثی شد. ما به دنبال فرهنگ‌سازی هستیم و برای همین، نمونه‌های خوبی مثل حاج عباس باقری را باید به جامعه و خصوصاً افرادی که در این صنف هستند، معرفی کنیم.

سلطانی افزود: مدت‌زمان تولید این اثر سه ماه است و امیدواریم وظیفه خود را در پیوند اقتصاد و فرهنگ، به خوبی انجام دهیم. امیرحسین دولت‌آبادی، کارگردان این مجموعه نیز در این نشست خبری گفت: بازسازی صحنه‌های جنگ، هزینه زیادی می‌برد و مجبور بودیم داستان‌هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم. مجموعه طلوع ققنوس‌ها چند فصل است که فعلاً ساخت دو فصل از آن را آغاز کرده‌ایم و برای این کار از نیرو‌های حرفه‌ای بهره برده‌ایم.
وی تصریح کرد: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار