کد خبر: 980244
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
آهنگساز معترض به بیانیه صدای آبان
ممنون از دوستان که با فحش بلاکم کردند. اما پایان ماجرا این نیست. تا به مردم جواب ندهید ول نخواهم کرد. ممنون از دوستانی که تا چند روز پیش گل می‌فرستادند و امروز فحش. ممنون از تماس‌های پر از تهدیدتان.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: کارن همایونفر که روز گذشته در مقابل جمعیت امضاء کنندگان بیانیه «صدای آبان» موضع محکمی اتخاذ کرد، پس از آنکه جوابیه او از اینستاگرام حذف شد، در پست دیگری نوشت: تاریخ هر سرزمینی پیچ‌های تند و خطرناک دارد. تاریخ سرزمین ما بیشتر از کشور‌های دیگر. از انقلاب مشروطه به این سو که دیگر همه پیچ تند بود. همه‌ی این‌ها هم فقط چند صفحه‌ی تاریخ می‌شود که معلوم نیست صد سال دیگر کسی حتی بخواند. مهم این است که در پیچ‌های تند کدام طرف ایستادی. طرف مردمت، طرف سرزمینت، طرف نسل‌های بعد یا طرف عافیت و پول و زندگی بی‌دغدغه؟
 
کارن همایونفر: تا به مردم جواب ندهید، ول نخواهم کرد
او در عکسی در همین پست نوشت:
دوستان عزیز!
چند روز گذشته اینستاگرامم حال بدی داشت، حتی پست نمی‌توانستم بگذارم و کامنت‌های شما را لایک کنم یا جواب بدهم در صفحه خودم. هزاران بار تشکر به خاطر تمام کامنت‌های شما. به تنهایی عادت دارم. به رنج کشیدن هم عادت دارم. مشکل به تنهایی رنج کشیدن است. ممنون که نگذاشتید احساس تنهایی کنم. ممنون از دوستانی که تا چند روز پیش گل می‌فرستادند و امروز فحش. ممنون حتی از تماس‌های دلجویانه و تماس‌های پر از تهدیدتان. من کارم موسیقی است، اما ساکت‌ترین آدم سینما و موسیقی بودم. ممنون از دوستان هنرمندم که با فحش بلاکم کردند. اما پایان ماجرا این نیست. تا به مردم جواب ندهید ول نخواهم کرد. نه پشتوانه قدرت دارم، نه حامی، نه اسپانسر‌های شما را و نه لشگر فالوئر‌های میلیونی شما را. شک نکنید که برنده شمایید، اما شکست خوردن از شما برایم افتخار است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یزدی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
2
آقای همایونفر از صمیم قلب دوست داریم و برای شما آرزوی بهتیرنها رو داریم؛ مطمئن باش تنها نیستی؛ خدا با توست و پشت وپناهت خواهد بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
1
کارن جان کلی پژ شجاعت می دادی کلی سر ملت منت می ذاشتی که بیانیه دادی.... کی به کیه آقای کارن ....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار