کد خبر: 979010
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
تازه‌ترین تولیدات فرهنگی بسیج با حضور سردار سلیمانی رونمایی شد
در آیین رونمایی از تولیدات جدید فرهنگی و هنری بسیج از مجموعه پویانمایی سارینا برای کودکان و در حمایت از کودکان سرطانی و همچنین از مجموعه۱۳قسمتی پویانمایی اسپینو برای آموزش رفتار‌های اجتماعی و نیز از کتاب شهیدان مظفر و مجموعه سفیر عشق رونمایی شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: در آیین رونمایی از تولیدات جدید فرهنگی و هنری بسیج که با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج مستضعفین، مسلم معین رئیس فضای مجازی بسیج و سردار غلامی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج برگزار شد از محصولات فرهنگی و هنری بسیج رونمایی شد. در این رونمایی از مجموعه انیمیشن سارینا؛ قهرمانی برای کودکان سرطانی نیز پرده‌برداری شد. مجموعه انیمیشنی سارینا با هدف کلی ایجاد یک کاراکتر انیمیشنی قهرمان برای کودکان سرطانی تولید شد. سارینا، قهرمان این انیمیشن دختر بچه‌ای است که در اثر طلسم غول به بیماری‌ای با آثار جانبی شبیه سرطان دچار می‌شود. در این انیمیشن انگیزشی تلاش شده تا کودکان دچار بیماری‌های خاص بالاخص کودکان سرطانی با کاراکتر سارینا همذات‌پنداری کرده و از او روحیه بگیرند. در بخش بعدی برنامه از مجموعه ۱۳ قسمتی اسپینو نیز رونمایی شد. مجموعه ۱۳قسمتی اسپینو با فضایی شاد و مفرح تلاش می‌کند رفتار‌های اجتماعی بر پایه مبانی اخلاقی را درقالب یک مجموعه انیمیشن به مخاطب کودک خود بیاموزد که از عمده موضوعات آن می‌توان آموزش استفاده صحیح از بستر فضای مجازی را نام برد.

در بخشی از این برنامه سردار سلیمانی گفت: شبکه مردمی بسیج وارد دوره جدیدی شده که متناسب با دوره جدید باید خود را بازپروری کند و یکی از ابعاد مهم در تمدن فرهنگ و تمدن است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک ایام بسیج و همچنین تشکر از خانواده شهیدان مظفر در این برنامه اظهار داشت: در بیانیه گام دوم برای ما یک هدف راهبردی و استراتژیک تعیین شده که آن هم تشکیل دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی از مسیر مردم‌سالاری اسلامی است که به سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم می‌شود که تشکیل دولت اسلامی در کوتاه‌مدت می‌تواند اتفاق بیفتد. وقتی که دولت اسلامی تشکیل شد وارد مرحله تکامل دولت اسلامی می‌شویم، مرحله جامعه‌پردازی در مرحله سوم شکل می‌گیرد. به گفته وی مرحله تمدن‌سازی با پیروزی انقلاب اسلامی ما را از دورانی وارد دوران جدید کرد و روز به روز این مسیر سرعت گرفته و در حال جهش است. یک تجربه تاریخی داریم که ما ملت تمدن‌سازی هستیم که در زمانی که ملت اسلام برترین تمدن بود اگر ایران را از تمدن اسلام جدا کنیم، چیز قابل توجهی از آن باقی نخواهد ماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار