کد خبر: 976377
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
به چه کسانی رای دهیم؟
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تنها رمز موفقیت کشور را در سایه تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  در مراسم سالگرد شهادت شهید وحید فرهنگی والا در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، با بیان اینکه باید همیشه نیرو‌های مسلح ما از آمادگی لازم برخوردار بوده و مردم عزیز هم همیشه روحیه فداکاری خود را حفظ کنند اظهار کرد: تنها رمز موفقیت ایران اسلامی در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری است و اگر این کار را بکنیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی امنیت را یکی از بزرگ‌ترین ثمره‌های تبعیت از مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: عزیزان انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی بر عهده شماست از این رو باید به کسی رای دهید که در مسیر صحیح انقلاب باشد، ساده زیست و برای خدمت به مردم آماده شود و به آرمان‌های شهدا نیز وفادار باشد.  

امام جمعه تبریز یکی از راه‌های کمک به دین خدا را امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما که به واسطه امام راحل و با هدایت‌های ایشان و با مقابله با طاغوت  به پیروزی رسید و اینگونه ایشان به دین خداوند کمک کردند.

وی ساخت مساجد، احداث راه و احداث بیمارستان را از راه‌های کمک به دین خدا عنوان کرد و افزود: هر فرد در راه خدا و دینش اموالش را خرج کند خدا به آن چندین برابر می‌افزاید.  

شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب اسلامی است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شهدای مدافع حرم را از رویش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: همه ما دیدیم که این شهدای مدافع حرم چگونه عاشقانه و داوطلبانه جان خود را تقدیم کردند در مقابل وظیفه ما این است که دست به دست هم داده و نگذاریم این خون‌ها به هدر برود و دشمنان به هدفشان برسند.  

وی گفت: روزی در میدان ورزش به مادر شهدا توهین می‌کنند و روزی در جای دیگر به خانواده معظم شهدا توهین می‌کنند از این رو باید دست در دست هم  نگذاریم دشمنان وحدت مسلمانان را از بین ببرند.  

شهید «وحید فرهنگی والا» متولد ۱۳۷۰ در شهر تبریز بود وی برای دفاع از حریم آل الله عازم سوریه شد و بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه در ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر