کد خبر: 976175
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تنها راه پیروزی در برابر آمریکا و استکبار، مقاومت است و خوشبختانه مردم ایران به‌خوبی در حال مقاومت به‌خصوص در حوزه جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان هستند.
به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه ۱۳ آبان در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: سیزدهم آبان ماه سالگرد ۳ حادثه مهم «روز دانش‌آموز»، «تبعید امام خمینی (ره)» و «تسخیر لانه جاسوسی» است که هر ۳ مورد این وقایع در راستای مقابله و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: از زمان شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی و تا امروز آمریکا همواره سرسخت‌ترین دشمن انقلاب ما بوده است، اما خوشبختانه ملت ایران به‌سرعت متوجه این دشمنی شدند و همواره توطئه‌های آمریکا را خنثی کردند. یکی از مهم‌ترین موارد برای خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا علیه کشورمان تسخیر لانه جاسوسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم دانستند افزود: ایشان در زمان حیات خود همواره سکان مبارزه با استکبار را در دست داشتند و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری همین مسیر را تا امروز ادامه داده‌اند و تمام تلاش‌های دشمنان و به‌خصوص آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی با رهنمود‌های ایشان ناکام مانده است.
معاون رییس جمهور افزود: مقام معظم رهبری بار‌ها تأکید کرده‌اند که مذاکره با آمریکا سودی برای انقلاب اسلامی ایران نخواهد داشت و تنها راه پیروزی در این راه مقاومت در برابر فشار‌های آمریکاست که خوشبختانه مردم ایران به‌خوبی در حال مقاومت به‌خصوص در حوزه جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان هستند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برپایی مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در راستای مبارزه با استکبار در تمام شهر‌ها و روستا‌های کشورمان برگزار می‌شود و مردم با حضور پرشور در این راهپیمایی نشان می‌دهند که همچنان در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و ان‌شاءالله به‌زودی سایه این دشمنان از کشورمان و تمامی کشور‌های اسلامی برداشته شود.
وی همچنین پس از استماع گزارش‌های ارائه شده در خصوص «بانک اطلاعات املاک بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «آخرین وضعیت ساخت، تجهیز و بهره‌برداری از مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار» توسط مدیران این حوزه‌ها گفت: اموال و املاکی که در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد در واقع متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و باید نهایت مراقبت از آن‌ها به عمل بیاید و از آن‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های آنان به بهترین شکل استفاده شود.
در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیری از زحمات نادر نصیری به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تقدیر شد و حکم مشاور امور استان‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به وی اهدا شد و حمید علی صمیمی نیز حکم انتصاب به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ را دریافت کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار