کد خبر: 974448
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
نماینده مردم شبستر در مجلس
نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری از دلالی و قاچاق جلوگیری می‌کند زیرا در حال حاضر مسافران بازیچه دست دلالان شده و قاچاقچیان، گوشی همراه خریداری کرده و از پاسپورت مسافران برای واردات و استفاده از معافیت تعرفه‌ای بهره می‌برند.

معصومه آقاپورعلیشاهی درباره حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری، اظهار داشت: در حال حاضر مصرف کننده نهایی از معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری منتفع نشده و تنها دلالان سودکننده هستند.

مسافران بازیچه دست قاچاقچیان گوشی همراه

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری از دلالی و قاچاق جلوگیری می‌کند زیرا در حال حاضر مسافران بازیچه دست دلالان شده و قاچاقچیان، گوشی همراه خریداری کرده و از پاسپورت مسافران برای واردات و استفاده از معافیت تعرفه‌ای بهره می‌برند.

وی اظهار کرد: باید جلسه مشترکی میان نمایندگان مجلس و مسئولان امر برای حل و فصل مشکلات موجود در مسیر واردات گوشی، تعیین تعرفه، مدل‌های موبایل وارداتی و... برگزار شود تا در این امر زیانی متوجه مصرف کننده و دولت نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد:با معافیت تعرفه‌ای واردات گوشی مسافری  با وجود اینکه مصرف کننده سودی نمی‌برد از جیب دولت هزینه پرداخت می‌شود.

ضرورت جلوگیری از زیان مصرف کننده پس از حذف معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای جلوگیری از سوءاستفاده از معافیت 80 دلاری واردات گوشی همراه مسافری باید راهکار مناسبی درنظر گرفته شود تا مردم نیز از حذف آن متضرر نشوند، ادامه داد: می‌توان برای حل این مشکل پس از واردات، رجیستری موبایل به نام خریدار انجام گیرد و تنها مسافر بتواند با سیم کارت خود از آن استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر