کد خبر: 974018
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
وزیر راه وشهرسازی گفت: ابتدا ۸۰۰۰ دستگاه اتوبوس جهت تردد در نظر گرفته شد که پس از پیش‌بینی ازدحام جمعیت در برگشت و زمان پیک تردد ۳۰۰۰ دستگاه دیگر نیز اضافه شد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: «محمد اسلامی» در بازدید از مرز مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای سهولت در تردد زائران در تمام پایانه‌ها تعداد گیت‌های عبوری افزایش یافت و اقداماتی جهت افزایش پارکینگ‌های شخصی، بهسازی مسیر‌های مواصلاتی، افزایش پایانه‌های اتوبوس در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ابتدا ۸۰۰۰ دستگاه اتوبوس جهت تردد در نظر گرفته شد که پس از پیش‌بینی ازدحام جمعیت در برگشت و زمان پیک تردد ۳۰۰۰ دستگاه دیگر نیز اضافه شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در حمل و نقل ریلی نیز سال گذشته ۳۰ هزار رام قطار به مرز‌ها اعزام می‌شد که هم اکنون این میزان به ۷۰ هزار رام در روز می‌رسد و تعداد پرواز‌ها از نقاط مختلف کشور به عتبات عالیات به حدود ۱۰۰۰ پرواز رسیده است.

وی با بیان اینکه از زائرانی که با خودرو شخصی به مرز آمده‌اند درخواست می‌شود پس از رفع خستگی به رانندگی اقدام کنند، ادامه داد: خوشبختانه تمهیدات حمل و نقل امسال مطلوب است و امید است با همکاری و همراهی مردم مشکلی در تردد‌ها ایجاد نشود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار