کد خبر: 972928
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
چه شرکت‌هایی می‌توانند اقدام به تهیه هدیه تبلیغاتی کنند؟
امروزه فضای زندگی شهری مملو از نشانه‌های تبلیغاتی برند‌های مختلف است. شرکت‌ها و مؤسساتی که سعی دارند در جذب مشتری گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و به همین خاطر مخاطبان را در محاصره تبلیغاتی قرار داده اند. به همین خاطر هر برندی تلاش می‌کند ضمن جذب مشتریان جدید، مشتریان سابق خود را نیز حفظ کند و برای خارج نشدن از گردونه رقابت، اقدام به انجام انواع تبلیغات می‌کند.
این که کدام شرکت خصوصی اولین بار برای جذب مشتری شروع به تبلیغات کرد را کسی به طور دقیق نمی‌داند. ولی بر هیچ کس پوشیده نیست که تبلیغات در بازاریابی و برندینگ چه نقش مؤثری دارد. برای آغاز فرآیند یک کمپین تبلیغاتی مؤثر، یک برند در درجه اول شروع به شناسایی جامعه هدفی می‌کند که به تولیدات آن نیاز دارند. تبلیغات در این گروه، با معرفی آن برند و خدمات آن آغاز شده و منجر به افزایش تعداد مشتریان می‌شود.

همان طور که می‌دانید امروزه فضای زندگی شهری مملو از نشانه‌های تبلیغاتی برند‌های مختلف است. شرکت‌ها و مؤسساتی که سعی دارند در جذب مشتری گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و به همین خاطر مخاطبان را در محاصره تبلیغاتی قرار داده اند. به همین خاطر هر برندی تلاش می‌کند ضمن جذب مشتریان جدید، مشتریان سابق خود را نیز حفظ کند و برای خارج نشدن از گردونه رقابت، اقدام به انجام انواع تبلیغات می‌کند. این تبلیغات می‌تواند تبلیغات محیطی، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات، بیلبوردها، تبلیغات آنلاین و یا هدایای تبلیغاتی باشد.
بیشتر افراد با تبلیغات سنتی آشنایی دارند. تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی را همه ما دیده ایم و با آگهی‌های بازرگانی تلویزیون هم به خوبی آشنایی داریم. ولی ویژگی اصلی این دسته از تبلیغات این است که پس از مدت کوتاهی مثلا زمانی که از روبروی بیلبورد عبور می‌کنیم، یا با تعویض کانال تلویزیونی، از یاد خواهند رفت. در این موارد صحبت از شیوه نوینی از تبلیغات به میان می‌آید که همان هدیه‌های تبلیغاتی هستند. هدایایی که به واسطه کاربردشان همواره در برابر نگاه مخاطب باقی خواهند ماند. شیوه‌ای که بر خلاف تبلیغات سنتی نه تنها مخاطب را خسته نمی‌کند، بلکه استقبال او را نیز در پی خواهد داشت.

هدایای تبلیغاتی چقدر در فروش تأثیر می‌گذارند؟

ایجاد اعتماد و حس دوستی با مشتری، از اصول اولیه برندینگ است. وقتی در یک نمایشگاه تخصصی کاتالوگ مربوط به محصولتان را همراه با یک هدیه تبلیغاتی در یک ساک دستی تبلیغاتی زیبا و شکیل قرار می‌دهید و به مشتری ارائه می‌کنید، و یا زمانی که در دیدار‌های رسمی با مدیران شرکت‌های همکار، تعدادی ست هدیه مدیریتی فاخر به آن‌ها اهدا می‌کنید، حس دوستی و اعتماد را در آن‌ها بر می‌انگیزید. پس از این مخاطب شما، با هر بار استفاده از آن هدایای کاربردی، ناخواسته برند شما را به خاطر خواهد آورد؛ و همراه با این یادآوری، حس مثبت صمیمیت با برند شما در ذهن او زنده می‌شود.

همان طور که پیش از این هم گفتیم، بسیاری از کسب و کار‌ها نه تنها برای جذب مشتری جدید، که برای تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار از تکنیک ارائه هدایای تبلیغاتی خاص استفاده می‌کنند. شیوه‌ای که تاکنون همواره بازخورد مثبتی را به همراه داشته است.

چه نوع هدیه تبلیغاتی برای برند من مناسب است؟

برای انتخاب نوع هدایای تبلیغاتی باید به این نکات توجه داشته باشید:
۱. نوع خدمات شرکت
۲. شناخت شما از مشتریان

شرکت تولیدی دارید یا شرکت خدماتی؟

اگر مدیر یک شرکت تولیدی هستید، قطعاً برای ارائه محصول به مخاطب، نیاز به یک پک یا بسته بندی مناسب خواهید داشت. امروزه دیگر از کیسه‌های پلاستیکی یا ساک دستی‌های مقوایی بدون نام و نشان برای این کار استفاده نمی‌شود؛ و چه بسا استفاده از آن تأثیر منفی بر نگرش مخاطب از برند شما داشته باشد. برای مثال اگر تولید کننده قطعات خودرو، لباس، کفش، لوازم التحریر و محصولاتی مشابه هستید که امکان جای دادن آن‌ها در یک کیف یا ساک وجود دارد، می‌توانید ساک دستی تبلیغاتی را انتخاب کنید. ما مجموعه بگیران با سال‌ها تجربه و تخصص، مشاور و ارائه کننده انواع کیف و ساک تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 
چه شرکت‌هایی می‌توانند اقدام به تهیه هدیه تبلیغاتی کنند؟
اگر موسسه شما جزو مراکز ارائه کننده خدمات است، باید در انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا مشتریان شما در واقع کالایی را از شما خریداری می‌کنند که به با چشم دیده نمی‌شود! بنابراین ضمن آن که ارائه خدمات شرکت باید با در نظر گرفتن خواست مشتریان و توجه به اصول مشتری مداری انجام شود، نیاز به نوعی هدایای خاص تبلیغاتی خواهید داشت.

موسسات و شرکت‌های ارائه کننده خدمات، مانند بانک ها، نمایندگی‌های بیمه، صرافی ها، شرکت‌های خدمات نظافتی، کارواش‌ها و مانند آن، می‌توانند برای ارائه قبض‌ها یا رسید‌ها و مدارک کاغذی از یک ساک دستی کاغذی استفاده کنند؛ و در کنار آن هدایای کاربردی نیز به مشتریان ارائه نمایند. انواع کلاه کتان تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، تقویم رومیزی و دفترچه یادداشت تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی می‌توانند جزو انتخاب‌های شما باشند. زیرا همه این محصولات به نحو موثری کاربردی هستند، و افراد در هر ساعت از شبانه روز و هر روز از ماه، با استفاده از آن‌ها برند شما و خدماتی را که از آن دریافت کرده اند، همراه با حس اعتماد و صمیمیت به یاد خواهند آورد. ضمن آن که برخی محصولات مانند دفتر یادداشت یا تقویم و سررسید به دلیل یادداشت‌های موجود در آن ها، به این زودی دور انداخته نخواهند شد و همواره لوگو و شعار برند شما را در معرض دید مشتری و اطرافیان وی قرار خواهند داد.

مشتریان شما جزو کدام گروه افراد هستند؟

اگر به عنوان یک کارآفرین تصمیم به ارائه هدایای تبلیغاتی برای برند خود گرفته اید، در قدم اول باید شناخت کاملی از مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه خود داشته باشید. انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب، بدون شناخت و توجه به شرایط مخاطب امکانپذیر نیست. به عنوان مثال اگر جامعه هدف شما مدیران یک برند تولیدی یا رؤسای یه صنف خاص باشند، ارائه کلاه تبلیغاتی یا ساک پارچه ای، حس ادب و احترام را به مخاطب منتقل نخواهد کرد. در این موارد می‌توانید از یک ست هدیه مدیریتی یا یک خودکار تبلیغاتی نفیس استفاده کنید.

از سوی دیگر، اگر مخاطبین شما تعداد زیادی از افراد شاغل در یک صنف یا دانش آموزان و دانشجویان یک موسسه هستند، ارائه این نوع هدایا مقرون به صرفه نخواهد بود. در چنین مواردی می‌توانید از کلاه نقاب دار یا تی شرت تبلیغاتی استفاده کنید. هر یک از این هدایا در یک کیف تبلیغاتی زیبا و کوچک قرار گرفته و به مخاطب ارائه می‌شوند. مجموعه آفرنگ جامه با تجربه‌ای طولانی در زمینه مشاوره و ارائه هدایای تبلیغاتی، شما را در انتخاب و سفارش انواع کلاه و تی شرت تبلیغاتی یاری خواهد کرد.

هدیه تبلیغاتی را از کدام شرکت‌ها می‌توانم سفارش بدهم؟

اگر قصد تهیه هدیای تبلیغاتی برای کسب و کار خود دارید، بهتر است درانتخاب موسسه ارائه کننده آن محصول دقت ویژه‌ای داشته باشید. توجه کنید که اگر مواد اولیه محصولی مانند تی شرت تبلیغاتی نامرغوب باشد یا لیوان پلاستیکی از مواد اولیه درجه یک تهیه نشده باشد، نه تنها حس احترام و اعتماد مخاطب را به همراه نخواهد داشت، بلکه تأثیری منفی بر نگرش او خواهد گذاشت. همین امر در خصوص هدایای فاخری، چون ست هدیه یا ساعت تبلیغاتی نیز صادق است. زیرا در این خصوص، اصل بر کاربردی بودن محصول و استفاده دائمی آن توسط مخاطب است.

وب سایت گیفتو به عنوان یکی از برند‌های شرکت آفرنگ، به صورت حرفه‌ای در زمینه عرضه و مشاره انواع محصولات تبلیغاتی فعالیت می‌کند. صرفنظر از این که کسب و کار شما در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند، می‌توانید برای تهیه مناسب‌ترین هدایا برای برند خود با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در انجام انتخابی مناسب و شایسته برندتان همراهی کنند.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی
عنوانش یه جوریه
اگه هدیه است پس چی چیو بخریم
اگه فروشیه پس هدیه چه صیغه ایه دیگه
البته خب ماجرا چیز دیگه ای است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار